Dee Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 När kommer Operation Flashpoint2 ut egentligen? Har inte hört något om någon release ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nästa år iaf. vilket datum vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 I PCgamer står det att dom inte kommer få info om det på ett bra tag, vilket betyder att det är en stund kvar.. LÄNGTAR SOM F*N! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag längtar också som fasen. Har haft många goa stunder med det. (Det kommer antagligen inte heta Operation Flashpoint när det släpps) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Undrar om de kommer uppgradera grafiken (Behövs det?) Jag har haft jättekul med det spelet... lite svåra uppdrag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Undrar om de kommer uppgradera grafiken (Behövs det?) Jag har haft jättekul med det spelet... lite svåra uppdrag bara. Grafiken ska tydligen vara superbra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det kommer nog inte att heta Operation Flashpoint 2. I Superplay stog det att det än så länge heter Military Sim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vad jag vet så släpps det i år under namnet Armed Assault då det inte är Bohemia som har rättigheterna till namnet Operation Flashpoint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts