Martin-123 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har ett problem med min DVD Brännare..Det här kommer upp i enhetshanterarn "Den här maskinvaran kan inte startas eftersom dess konfigurationsinformation i registret är ofullständig eller skadad."Hur gjör man??Hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Sorry för dubbel post..Men e det ingen som kan hjälpa mig??behöver hjälp så jag kan spela San Andreas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vad har din DVD brännare med san andreas å göra? har du tankat de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag vill få till min DVD-läsare så jag kan SPELA San Andreas...Och nej jag har inte tankat det..Köpt på megastore för 379kr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag vill få till min DVD-läsare så jag kan SPELA San Andreas.. DVD-läsare.. DVD-brännare.. Jag fattar inte O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 En DVD-brännare funkar som läsare. Om ni inte har nåt vettigt att tillföra så kan ni ge fan i att posta. --- Testa att inaktivera den i enhetshanteraren och sedan aktivera den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 En DVD-brännare funkar som läsare. Om ni inte har nåt vettigt att tillföra så kan ni ge fan i att posta. Jag undrade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 En DVD-brännare funkar som läsare. Om ni inte har nåt vettigt att tillföra så kan ni ge fan i att posta. --- Testa att inaktivera den i enhetshanteraren och sedan aktivera den igen. Provat det,och avinstallera,och uppdatera drivrutiner.. Men inget funkar.. :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Provat det,och avinstallera,och uppdatera drivrutiner.. Men inget funkar.. :'( :'( :'( :'( Det brukar följa med en felkod till felmeddelandet. Sök på den på Microsofts hemsida, det hjälpte mig förut med en liknande sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det brukar följa med en felkod till felmeddelandet. Sök på den på Microsofts hemsida, det hjälpte mig förut med en liknande sak. Det står Kod:19....men hur ska jag göra sen då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kod 19 Registret kan vara skadat. (Kod 19) Välj Kontrollera registret om du vill kontrollera registret. Om registret har skadats kommer Windows att startas om med ett tidigare, oskadat register. Lösningsknapp: Kontrollera register Den här koden anger att registret returnerade ett okänt resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hur kontrollerar man i registret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts