darkjak Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Har ägt sims2 ett bra tag nu, men jag har fortfarande inte kommit på hur man bygger källare... Jag ska typ ha källaren som ett hemligt förvaringsutrymme! Sen undrar jag om specialdörrarna finns nånstans att ladda ner. Då menar jag alltså dom där som gör att bara simmar bosatta i kåken kan gå igenom dom ,eller som gör att dom bytar kläder då dom går igenom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 På källarsaken så (jag har aldrig lyckats för att jag inte fått bra underlägg och sånt) men man ska sänka marken. Och så ska man bygga huset på en upphöjning också tror jag. På det andra vet jag faktisgt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 På källarsaken så (jag har aldrig lyckats för att jag inte fått bra underlägg och sånt) men man ska sänka marken. Och så ska man bygga huset på en upphöjning också tror jag. På det andra vet jag faktisgt inte. Har hört att man på något vis ska kunna bygga det med nåt verktyg, precis som alla andra våningar. Men jaja! Vet nån nåt om dörrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Har hört att man på något vis ska kunna bygga det med nåt verktyg, precis som alla andra våningar. Men jaja! Vet nån nåt om dörrarna? Ingen aning, testa Googla? Nätet -> The Sims2 guide Nätet -> The Sims2 tips Nätet -> The Sims2 Källare Kolla här: (det bevisar att det går, nu till å hitta hur) Se punkten "Byggläget" Redigerad 3 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Hm.. GÅr det att exportera hur på nåt sätt från Sim2? För isf skulle ni ju kunna glo lite på ett hus jag har byggt. Lagom extremt avancerat hus är det iaf. Med källare och lagom massivt med rum. Några bilder på huset... http://www.monstret.se/~urkas/sims2/snapshot_00000003_8e932892.jpg http://www.monstret.se/~urkas/sims2/snapshot_00000003_ae93287a.jpg http://www.monstret.se/~urkas/sims2/snapshot_00000003_ee93296d.jpg Går ju också att bygga träd innomhus. Syns till höger på sista bilden. Dock har jag ingen bild på källaren... Aja. Om det finns ett sätt att exportera så kan ni ju säga till... Redigerad 3 juli, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag bemästrade källarbyggarkonsten tidigare, men har inte spelat spelet på länge, så jag minns dessvärre inte hur man gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag försökte göra en källare igår men de kunde inte gå ner i den.men jag hade en trappa å allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts