Tony Montana Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag har en fråga.Hackar ert The Getaway lite då och då när ni kör runt i staden?För mig hackar det lite då och då när jag ska ta mig till en viss plats med bilen. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 För mig hackar det aldrig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 (redigerad) ok, tack grabbar.Grafiken blir lite långsam ibland, sen blir den snabb igen efter ett fåtal sekunder, vet ej vad detta beror på, men det är inte så farligt. Redigerad 6 januari, 2003 av Tony Montana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 hur läng e har du haft ditt ps2. efter något år kan det tydligen bli långsamare och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Det har inte med det att göra.Jag har inte haft den så länge.Det var nog skivan som var smutsig, för när jag spelar nu så hackar det inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Just de när man kör runt har jag aldrig varit med om.. Fast en del säger ju att de är för att de görs för bra spel än vad PlayStation klarar av... fast jag vet inte.. Därimot, som är jävligt störande, hackar de upp sig ibland när man loadar. Ni vet efter man har sett ett långt intro som man måste se så står de "LOADING" fast de händer ingenting.. Plus två gånger när jag dött så händer inget utan man ser bara när han ligger där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts