Swift Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Fan jag har klarat allt utom Zeros andra uppdrag :"> Redigerad 3 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Sök på "Supply Lines" så kommer du nog få lite hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Så du har klarat alla andra zeros uppdrag utom det andra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har klarat hela spelet utom sidouppdraget supply lines Jag vet inte hur jag ska klara det uppdraget,Ska jag ha fullt i Flying skill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Jag har klarat hela spelet utom sidouppdraget supply lines Jag vet inte hur jag ska klara det uppdraget,Ska jag ha fullt i Flying skill? Zeros uppdrag är väll en del av storyn, de kommer mycket mer efter han ättit: kasta upp save filen så klarar jag de Redigerad 3 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag ka inte göra de ja snackar om Ps2 hehe,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Tack ändå hehe,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ta MC'n först...Sen tar du dom som är längst bort från dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ok tack för tipset jag ska trya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Jag har klarat alla story uppdrag End of the line mm... Men jag vill också kunna göra Modda street racer bilar på Arch Angels Edit:SRY!.... :'( Redigerad 3 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Edit finns en knapp som heter istället för Dubbelposta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har klarat alla story uppdrag End of the line mm... Men jag vill också kunna göra Modda street racer bilar på Arch Angels Edit:SRY!.... :'( Klara bilskolan, köp Wang Cars och gör några uppdrag (tror det var 1 eller 2 uppdrag man skulle göra. Då kan du modda på Wheel Arch Angels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Edit:vart ligger Wang cars Edit: jag e ny Redigerad 3 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det finns nästan mittemot Garaget du får i San Fierro. *OT* Har sett dig här ett litet tag, hittade Edit nästan direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Aaa Tack för hjälpen EDIT: Jag Har spelat S.A sen releasen men har inte vart medlem på gta sajten så länge Redigerad 3 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det finns minst tre-fyra topic tittlar som enbart handlar om Zero. Inge illa menad bara, jag ville bara säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ok tack,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 JAG KLARADE DET HÄR UPPDRAGET STÄNG TRÅDEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts