Ebeeto Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag trodde Google var bättre än såhär! I LA kan man zooma in enstaka bilar och människor. I Köpenhamn kan man följa gator och se byggnader. I Göteborg och Stockholm får man vara glad om man kan utröna ett enda hus i kladdet. En uppdaterad karta med lika hög kvalité på samtliga foton, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men det va ju bara en free version kanske hel versionen är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men det va ju bara en free version kanske hel versionen är bättre Doubt it. Men jag har redan kollat igenom buskar efter Plus-versionen, men förgäves... Kanske kommer sedan. Men varför har de fina bilder på Danmark och skabb-bilder på Sverige? Den dag jag kan se mitt eget hus på kartan så ska jag buga mig inför programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) .det finns ju ett annat Google program oxå...som heter typ maps.google.com eller ngt sånnt... annars finns ju http://www.lantmateriet.se Edit: http://geoimager.lantmateriet.se/dkny/ om ni inte hittar dit själva Edit2: woo-hoo...jag hittade mitt hus Bild: http://img253.imageshack.us/img253/4796/lillsjn0nd.th.png Klicka på bilden för att få förstoring Redigerad 5 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ebeeto: Stockholm är ju fullt detaljerat, Malmö likså, vet inte om det är fler städer i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ebeeto: Stockholm är ju fullt detaljerat, Malmö likså, vet inte om det är fler städer i Sverige. Oh! Yeah. Men vem fan bryr sig om den skiten. Göteborg ser ut som filmjölk med död i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Funkar inte att ladda ner nu...står någonting om att dom håller på att göra den bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ebeeto: Stockholm är ju fullt detaljerat, Malmö likså, vet inte om det är fler städer i Sverige. Ja, det är bara det att sök-grejen inte hittar alla, för att den har döpt om vissa städer. Man kan hitta vilken stad som helst, men man måste hitta den själv. Håller med Ebeeto, vill ha tydligare bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Oh! Yeah. Men vem fan bryr sig om den skiten. Göteborg ser ut som filmjölk med död i... Wörd. Jag kunde däremot se kyrkogården som ligger nära så jag kunde gissa mig till. Men jag kunde se våran bil med lantmäteriet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hade varit coolt om det var filmat, live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag undrar var dom har fått bilderna ifrån. Jag tvivlar på att det är en Google-satelit som åkt runt och tagit dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag undrar var dom har fått bilderna ifrån. Jag tvivlar på att det är en Google-satelit som åkt runt och tagit dom Skissat i paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Coolt en Ölänning, själv bor jag i B-holm. Såg du luftballongen som crashade på våra grannar? Jäkligt oskön landning, två meter från deras nya volvo.Men istället drog den med sig ett staket med taggtråd. Jävla danskar Hmm, ska hitta var jag bodde innan i borgholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det funka ju inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hmm, ska hitta var jag bodde innan i borgholm Borgholm är tyvärr bara en gröt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det är ju nästan bara USA som är "klart"... Allt annat ser helt cp ut ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Fan... försöker hitta ett djur i afrikanska savannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts