Jump to content

Google Earth

Kaboom
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

HUr kan det vara så stora skillnader när dom ligger precis bredvid varandra, detta är så det såg ut för mig när jag skulle kolla i kroatien, otur nog låg det stället jag vilel kolla i den suddiga delen. :wub:

Vissa områden har bättre bild än andra. Har ingen särskild bra förklaring mer än att fotograferna kanske inte kom längre in på :rolleyes: . Vet annars inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Google Earth downloads temporarily delayed

Thanks for your interest in Google Earth, but we're sorry we can't offer you a download right now. As you know, Google Earth is in beta, and we're still building out our ability to take on new users. We're making good progress, and expect to be able to accept new downloads shortly, so we recommend you check back daily at earth.google.com. We hope to be able to welcome you and other new planet surfers soon.

We appreciate your patience,

The Google Earth Team

Någon som kan ladda upp någonstans? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här programmet är nånting för "SAAB", så kan han prova och söka på Lautakoski, Sweden. Så kanske han fattar att jag inte bluffar om att det stället finns.

Tack men kommer du inte ihåg att vi slog upp det där i en kartbok och jag trodde på dig? Eller jag kanske slog upp det själv. Iallafall så vet jag att orten Lautakoski finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor