Toki Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Fixade det..fast,hur gör man om man vill komma till en speciell gata? hur ska man skriva in sökordet då? och jag ser inte byggnaderna i 3d! Redigerad 4 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Fixade det..fast,hur gör man om man vill komma till en speciell gata? hur ska man skriva in sökordet då? och jag ser inte byggnaderna i 3d! Byggnader i 3d finns bara i vissa städer och så måste du kryssa i den rutan längst ner. Men det är bara tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Byggnader i 3d finns bara i vissa städer och så måste du kryssa i den rutan längst ner. Men det är bara tråkigt Okej, men kan någon hitta en gata som heter kirk cresent i saskatoon,canada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Letade upp Råsunda i Solna jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Påväg och krocka eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Fan det funkar ju inte att ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Någon som kan leta upp Örnsköldsvik? Fattar ingenting av det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ingen som kan skicka det via msn ? För det verkar inte funka att ladda ner från deras hemsida .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Kan någon adda min msn och skicka google earth x3r0x_papper@hotmail.com efter som det inte går att ladda ner från sidan Edit: Laddade ner det från en annan sida då funkade det Redigerad 4 juli, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Letade upp Råsunda i Solna jag När jag är på 800 ft är jag mykcet högre upp, och har sämre bild när jag har lika stort stadium som dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Någon som kan leta upp Örnsköldsvik? Fattar ingenting av det :'( Skriv ornskoldsvik,sweden i sökrutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Jag ha FireFox och det funkar... Men man laddar ner det som okänd filstorlek så man får vänta EDIT: Curly @ Funkar inte Redigerad 4 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Men du vet väl ungefär vart det ligger? Bara att dyka ned och leta. Redigerad 4 juli, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Undra om man kan hitta en pyramid? Redigerad 4 juli, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 HUr kan det vara så stora skillnader när dom ligger precis bredvid varandra, detta är så det såg ut för mig när jag skulle kolla i kroatien, otur nog låg det stället jag vilel kolla i den suddiga delen. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/krokarta.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 HUr kan det vara så stora skillnader när dom ligger precis bredvid varandra, detta är så det såg ut för mig när jag skulle kolla i kroatien, otur nog låg det stället jag vilel kolla i den suddiga delen. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/krokarta.JPG Vissa områden har bättre bild än andra. Har ingen särskild bra förklaring mer än att fotograferna kanske inte kom längre in på . Vet annars inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Dom skrev att Östersund heter Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Finns det fler sådana här program, fasst med bra bilder över nästan hela världen, sverige iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Google Earth downloads temporarily delayed Thanks for your interest in Google Earth, but we're sorry we can't offer you a download right now. As you know, Google Earth is in beta, and we're still building out our ability to take on new users. We're making good progress, and expect to be able to accept new downloads shortly, so we recommend you check back daily at earth.google.com. We hope to be able to welcome you and other new planet surfers soon. We appreciate your patience, The Google Earth Team Någon som kan ladda upp någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det här programmet är nånting för "SAAB", så kan han prova och söka på Lautakoski, Sweden. Så kanske han fattar att jag inte bluffar om att det stället finns. Tack men kommer du inte ihåg att vi slog upp det där i en kartbok och jag trodde på dig? Eller jag kanske slog upp det själv. Iallafall så vet jag att orten Lautakoski finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts