Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag kan inte änns hitta Amerika/USA. Kan man typ skriva in ett land så far den dit? eller tillåme stad?. Den som kan hitta Luleå och uppåt är väldigt bra , med bild självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hittade den livsfarliga ön med tusentals ormar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag kan inte änns hitta Amerika/USA. Kan man typ skriva in ett land så far den dit? eller tillåme stad?. Den som kan hitta Luleå och uppåt är väldigt bra , med bild självklart. Jag har hittat Luleå, stackars stad, så jävla liten jämnfört med typ London.. Dom har dessutom döpt om det till Julivu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Okej, lite svårare, kan nån hitta PAJALA xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Area 51 är redan utsatt på kartan... Ooooh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Gissa vad detta är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Någon testa leta efter spår av kinesiska muren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Är det ok att lägga upp Route 66 bilder här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Vad är det som är så särskilt med Route 66? EDIT: Ganska säker på att detta är Kinesiskamuren. Det vita är väg. Tänkte att jag markera det så jag inte såg fel på muren och vägar . EDIT 2: Kanske är bra om man lägger upp bilden också. Redigerad 4 juli, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det här programmet är nånting för "SAAB", så kan han prova och söka på Lautakoski, Sweden. Så kanske han fattar att jag inte bluffar om att det stället finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Ja. Jag säger inte att det inte finns men Area 51 ligger i Nevada och jag hittar inget som liknar det där ställer i Nevada. Redigerad 4 juli, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Shit, jag hittade Michael Jacksson. Ni som inte förstår, det är en skolbuss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Gissa vad detta är? Ah Paris, men det är ju mulet ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Sorry, men Japan är wanna be france. Dom har ett eget eiffeltorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har skitkass dator så allt ser skitdåligt ut på min dator :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Jag hittade Fihetsgudinnan http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Liberty.jpg Redigerad 4 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Fan vad gammalt det är! BO01 i Malmö är ju inte där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Fan vad gammalt det är! BO01 i Malmö är ju inte där 2002. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Öresundsbron finns med iaf, men den har ju några år på nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts