GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det är väl inget svårt? Det var det första jag gjorde. Hitta dessutom min sommarstuga och hotellet jag bodde på i L.A (kolla längre upp). Då ska jag hitta hotellet jag bodde på i Italien, jag kom ihåg att det låg mitt emot hamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Får inte igång det. Men det är nog fel på min dator, eftersom flera andra program inte fungerar (Limewire, Dc++ mm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har för dålig dator för det där, kan någon snäll person leta upp Odensala, Östersund? Lägg gärna upp bilden oxå! Då kan jag ringa in vart jag bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag Google! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Men titta vad jag hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Vadå "San Andreas Fault"? Redigerad 3 juli, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har för dålig dator för det där, kan någon snäll person leta upp Odensala, Östersund? Lägg gärna upp bilden oxå! Då kan jag ringa in vart jag bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Jag hittad emitt hus. Haha slå det ni!! De var det första jag gjorde Gissa vad detta är Redigerad 3 juli, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) De var det första jag gjorde Jag hittade Jordgloben först, men okej. Vad har det med att zomma in på ens hem o göra? Hmm jag vet inte. Redigerad 3 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag hittade Jordgloben först, men okej. Vad har det med att zomma in på ens hem o göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hm, hur ser Bermudatriangeln ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag undrar om dom har med Nord Koreas hemliga militärläger och såna grejer. Denna grej är fett cool AzZå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Fan va coolt! Men i mindre städer kan man inte zooma in tillräckligt för att se husen. Jag hade velat se mitt eget hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 YEAH! My town Coolt en Ölänning, själv bor jag i B-holm. Såg du luftballongen som crashade på våra grannar? Jäkligt oskön landning, två meter från deras nya volvo.Men istället drog den med sig ett staket med taggtråd. Jävla danskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Någon som kan tipsa om något roligt att kolla upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Leta i Mexico nånstans. Ska finnas en liten stad vid namnet Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Här var det molnigt! Trodde fan det var en stad först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Coolt en Ölänning, själv bor jag i B-holm. Såg du luftballongen som crashade på våra grannar? Jäkligt oskön landning, två meter från deras nya volvo.Men istället drog den med sig ett staket med taggtråd. Jävla danskar Vilken färg på ballongen? såg en svart luftballong över kalmar i fredags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Bam, bam bam! Här spelade dem in Lost! Redigerad 3 juli, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Undra om man kan hitta en pyramid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts