P1rsson Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ingen som vet vad som kan vara fel för mig? Alltså när jag startar det så laddar det bara drygt en sekund sen stängs det bara ner, har testat alla versionerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Skriv "örebro,sweden" man måste skriva landet bakom orten annars funkar dt int Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vilken ska man ta? Är det beroende på hur bra dator man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Alla är likadana tror jag alla knappar e bara för all noobs som e osäkra , den kanske inte startas eftersom programmet behöver utrymme llr så bytte den till direct x så då måste du starta om skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Man kan inte hitta Örebro Sök på oerebro,sweden. Odetaljerat där dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 OMGF!! Jag hitta hotellet jag bodde på när jag var i L.A! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Men jag vill också ha igång det Kan man hitta Area 51? Men iaf när det väl kommer ett felmedelande står det : Google Earth did not logout correctly priviosly. If you encounter problems consider deleting youre google earth cache file. Ja nu fattar jag fortfarande inte vad som är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Kan man hitta Area 51? Ja. Redigerad 3 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Synn bara att man inte hittar var man bor Har för mig det finns nåt annat sånt med där man kan leta efter sitt hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Synn bara att man inte hittar var man bor Har för mig det finns nåt annat sånt med där man kan leta efter sitt hus Lantmäteriet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 JA NU fick jag igång det Ska se vad man kan hitta med den nu då, blir det bra bild om man zoomar in max? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 JA NU fick jag igång det Ska se vad man kan hitta med den nu då, blir det bra bild om man zoomar in max? På vissa ställen.... Zommade in max i hawai ... vettefan vad det liknade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vilken ide jag kom på Vi kan ha en ny "lek": den som snabbast hittar vissa kända byggnader T.ex vitahuset eller ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 YEAH! My town Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hur många MB e skitet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Fått det nu...Sry för dubbelposten men,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Man kan ju åka på digital semester! Tänk er hur sånna här kartor kommer vara om 10 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Man kan ju åka på digital semester! Tänk er hur sånna här kartor kommer vara om 10 år! Live, real time rendering med 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 pixlar? Redigerad 3 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag hittad emitt hus. Haha slå det ni!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det är väl inget svårt? Det var det första jag gjorde. Hitta dessutom min sommarstuga och hotellet jag bodde på i L.A (kolla längre upp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts