Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Tänkte tipsa om denna fantastiska mjukvara: http://earth.google.com/ Redigerad 3 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Tänkte tipsa om denna fantastiska mjukvara: http://earth.google.com/ Coolt! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Tänkte tipsa om denna fantastiska mjukvara: http://earth.google.com/ Vad kan man göra där? Finns ju Video Google också.. Redigerad 3 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vad kan man göra där? Finns ju Video Google också.. Man kan titta på jorden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hahaha, minsann. Efter mycket möda hittade man hem. Tufft program det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) OMG!! Fan vad coolt!! EDIT: Kan ta mig till platser jag längtar tillbaka till! Redigerad 3 juli, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Coolt! Hitta hem till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag förstår inte riktigt hur man gör för att få bra skärpa på husen på nära håll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Tufft att man kan se byggnaderna i 3d i ex. NY foo: det är inte så detaljerade bilder tagna över sverige, testa i usa så får du se Redigerad 3 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Tufft att man kan se byggnaderna i 3d i ex. NY foo: det är inte så detaljerade bilder tagna över sverige, testa i usa så får du se Jo, tittade på Rockstar games/Take 2s byggnad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 COOLT! Sno 3d modellen och gör GTA:Earth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ojojoj va häftigt. Ska leta efter en strippklubb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Hah, Coolt Nu kan jag äntligen hitta hem. Redigerad 3 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hur kollar man på byggnader i 3D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Man kan inte hitta Örebro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 När jag tankat och tryckt på Google Earth å inte Google earth plus och ska instalera det så står det ändå Google earth plus. Men iaf, när jag ska starta det så laddar det bara någon sekund sen stängs det ner, spelar ingen rol om jag startar det DirectX eller OpenGL. Någon som vet vad som kan vara fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det här var fan coolaste grejen på Internet. Kan man inte göra så cachet sparas, när man stänger av, i en mapp så nästa gång man startar behöver det inte ladda det man tidigare sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Shiiiit kolla bergen vid pakistan alla är 3d amerikanarna e lite konstiga om de bara sätter ut 3d figurer runt de områdena men kartorna e fan gamla iaf i luxembourg (där jag bor) typ bara skog å nåra byggnader där idag finns dt igen skog Redigerad 3 juli, 2005 av Sweeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Man kan inte hitta Örebro Det kunde jag, det var inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Fan vad coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts