merv Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Yo Såhär är det, jag hade samma problem som alla andra med att ljudet försvann ibland. Och testade då att ersätta eax.dll med en äldre. Det funkade tyvär inte, snarare försvann ljudet helt på spelet. Funkade endast om man ändrade på direct x till sämre ljudkvalite vilket då gjorde att spelet hackade avsevärt mycket mer :S Jag har ominstallerat spelet med felet består. Jag får inget ljud alls i menyn eller i spelet. Jag vill EJ spela med lägsta ljudkvaliten för då hackar det mer. snälla hjälp mig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Sparka sönder datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Här är den vanliga ljudfilen. testa att lägga tillbaka den =)eax.dll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
merv Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Tack för hjälpen!!! den filer verkade funka bättre än originalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts