Canza 57 Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 då minns du nog fel.. stark är den, iallafall vår turbo... men det finns hur många som hällst som är starkare dyslektiker? han sa att bilen var säkrast i världen inte starkast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Jag gillar PCJ 600 och cheetah och infernus HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Svart BRABUS CV 8 Limousine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pejle Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Är det nån som har kört go-karten?? på 11 uppdraget med Mark hammond står det en bil i charlies garage,den tycker jag är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Är det nån som har kört go-karten?? på 11 uppdraget med Mark hammond står det en bil i charlies garage,den tycker jag är bra... jag har kört gokarten den e grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 då minns du nog fel.. stark är den, iallafall vår turbo... men det finns hur många som hällst som är starkare Volvo- Livräddare i 75 år. Och föressten om någon har sett den där Jaggen kan man väl ta en screenshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Volvo- Livräddare i 75 år. Och föressten om någon har sett den där Jaggen kan man väl ta en screenshot. För fan, det är antingen en Rover, en MG, eller en Jensen!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 fiat punton ÄGER HAHAHHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 fiat punton ÄGER HAHAHHAHA hehe den suger ju, den e ju fan skitslö!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 jag tycker att bmw m3 äger alla bilar. fast den är tyvärr inte med i spelet tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Håller med Stoffe..... Jag har aldrig sett någon Jagga i Getaway, och tro mig jag har spelat en hel del. Rover 75 och MG ZS ser ut som en Jaguar S Type och den andra Jaguar-liknande bilen är just Jensen Interceptor från 70-talet. Bilen i Charlie´s garage är en TVR Cerbera, som är asläcker! Två andra snygga bilar i Getaway är Nissan Skyline GT-R och Streetrace-Honda Civic. Volvo är för övrigt en j-vligt bra bil!!! Speciellt XC 90, PV och 740. En 740 räddade livet på mig när vi smällde den ordentligt 1994. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Håller med Stoffe..... Jag har aldrig sett någon Jagga i Getaway, och tro mig jag har spelat en hel del. Rover 75 och MG ZS ser ut som en Jaguar S Type och den andra Jaguar-liknande bilen är just Jensen Interceptor från 70-talet. Bilen i Charlie´s garage är en TVR Cerbera, som är asläcker! Två andra snygga bilar i Getaway är Nissan Skyline GT-R och Streetrace-Honda Civic. Volvo är för övrigt en j-vligt bra bil!!! Speciellt XC 90, PV och 740. En 740 räddade livet på mig när vi smällde den ordentligt 1994. Äntligen nån som vet hur en Jagga ser ut och inte ser ut!!! "Jaguar S-Type" = Rover 75/ MG ZT "Jaguar C-type/E-Type = Jensen Interceptor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 aha !! de finns visst en Volvo !! är inte brandbilen en Volvo !? AH AH !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Nej det är en Dennis Firefighter eller nåt sånt... inte en Volvo iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 jag håller me "gta3 player" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 6 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Nej det är en Dennis Firefighter eller nåt sånt... inte en Volvo iaf Det e visst en volvo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 bevis volvo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 japp... volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 (redigerad) Det blev fel. Redigerad 7 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LINUS Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 JAG tycker att tanken är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts