Gurkan Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Mina favoriter måste nog vara Den vita Nissan Skyline R33:an, eller Lotus Elise, så tycker jag om den moddade Honda Civicen som Triaderna kör... Vilka är era favoritbilar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag gillar Jaguaren.Klassikern man får när man har klarat spelet är det inget fel på heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag gillar Jaguaren.Klassikern man får när man har klarat spelet är det inget fel på heller. Menar du den röda "Jaguaren" som de andra åker i på första uppdraget? det är en Rover 75 och inte en Jaguar. Sen finns det inga Mercedes. Bara Brabus. Jag gillar dessa: Rover SDI Yardie Edition Brabus SL Honda Civic TVR-bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 (redigerad) Stoffe,det är inte den jag menar, tro mig, jag vet hur en Jaguar ser ut.Den finns i mörkgrön bl.a. Redigerad 6 januari, 2003 av Tony Montana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Stoffe ,Brabus är Mercedes.Det är bara så att Mercedes inte ville vara med i spelet så bilarna fick heta Brabus som är företaget som designar Mercedes-bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Stoffe,det är inte den jag menar, tro mig, jag vet hur en Jaguar ser ut.Den finns i mörkgrön bl.a. Det finns inga jaguarer, tro mig. Dom har sagt att jaguar inte ville ha med sina bilar i ett så våldsamt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 men james bond går det att ha med dom i. det skall tydligen finnas med en eller två saab modeller i spelet... för saab i tiden. fråga: finns det volvo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 men james bond går det att ha med dom i. det skall tydligen finnas med en eller två saab modeller i spelet... för saab i tiden. fråga: finns det volvo? Det finns 3 saabar, och inga volvos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Tack gode gud för att inte skitVolvo inte är med!! SAAB 93 är den bästa bilen och Stoffe, de finns Jaguar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Tack gode gud för att inte skitVolvo inte är med!! SAAB 93 är den bästa bilen och Stoffe, de finns Jaguar! Finns det INTE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 De finns visst en gammal Jagga med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Stoffe,det är bara att inse att du har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Det är bara en Rover 75, en "gammal jagga" = Jensen Och en okänd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Jag är dålig på bilar, men på Baker Street finns de en skön bild gömd i ett hörn. Snabb som fän och hållbar som få. Tål många krockar. Den finns ute på gatorna också med de är sällsynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Tack gode gud för att inte skitVolvo inte är med!! SAAB 93 är den bästa bilen och Stoffe, de finns Jaguar! snacka inte skit om volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 snacka inte skit om volvo Volvo suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Volvo suger! Motivera varför du tycker så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 volvo är väl en av världen säkraste bilar om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Mercedes, Volvo och Jaguar är dom jag läst som har tackat nej till att vara med i spelet. För övrigt är min favorit den där saaben man bara kan få på ett ställe, när man ska sneaka in i depon och knäcka nacken av alla grabbarna. Den saaben har inte kommit ut än om jag inte minns fel... den har glastak etc. :-) Annars gillar jag DC Carters sönderskjutna, svarta Saab 900 :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 volvo är väl en av världen säkraste bilar om jag inte minns fel. då minns du nog fel.. stark är den, iallafall vår turbo... men det finns hur många som hällst som är starkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts