T-ReeX Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 VAd tycker ni jag ska köpa ....JAg har samlat upp till 6 lax..men vet inte vad jag ska köpa ?? Cross - (minus) Får inte köras på allmän väg DATA + ( PLUS) Allt är bra på data ..3.2 GHz.. 1024 RAm..Nvidia GeForce 6800 GT Så vad säger ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det är la bara att tänka vad du kan ha användning för och, vad du kan ha för roligt med crossen som du inte kan ha med datorn vad du kan göra med datorn som du inte kan göra med crossen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag tycker inte att du ska köpa information, men dock en dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag tycker inte att du ska köpa information, men dock en dator... Sant . Vad är du mest i behov av? en cross eller dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag hade ju köpt datorn iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 VAd tycker ni jag ska köpa ....JAg har samlat upp till 6 lax..men vet inte vad jag ska köpa ?? Cross - (minus) Får inte köras på allmän väg DATA + ( PLUS) Allt är bra på data ..3.2 GHz.. 1024 RAm..Nvidia GeForce 6800 GT Så vad säger ni ??? Dator säger jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Dator. Du har väl ingen glädje av crossen om du ej får köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Smart att fråga här. Dom flesta gör inget annat än att sitta vid datorn... Crossen!! grymt skoj att köra även om du inte får köra på allmän väg. Dock så är det en jäkigt grym dator som du är ute efter så jag vet inte faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 VAd tycker ni jag ska köpa ....JAg har samlat upp till 6 lax..men vet inte vad jag ska köpa ?? Cross - (minus) Får inte köras på allmän väg DATA + ( PLUS) Allt är bra på data ..3.2 GHz.. 1024 RAm..Nvidia GeForce 6800 GT Så vad säger ni ??? Var hade du tänkt köpa den där datorn ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 .en dator verkar du ju redan ha så jag säger crossen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 6000, räcker det verkligen till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Minicross. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Computah 4 lajf...(Ljög...Hockey 4 lafj! Köp ett par skridskor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag skulle tagit crossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vad för kross är det en minibike? Man får köra runt på vägar men inte använda som transportfordon har jag läst nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vad för kross är det en minibike? Man får köra runt på vägar men inte använda som transportfordon har jag läst nånstans Haha, du får inte köra med en minicross på vägen! Bara på inhägnat område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag tycker inte att du ska köpa information, men dock en dator... Tydligen inte helt fel att säga data, det är en gammal förkortning som användes som ordet "dator". Länk. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kan man inte åka på allmän väg med en EU-cross då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Tydligen inte helt fel att säga data, det är en gammal förkortning som användes som ordet "dator". Länk. ( ) Ja, men datorn är maskinen som lagrar datan, förr i tiden så kallade man det för en datamaskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts