Xemtoth Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 *Spoiler Varning* Hej, jag vet att det möjligtvis har frågats efter dessa frågor som ja frågar: På uppdraget när man hoppar i takt me musiken me sin lowrider (kommer inte ihåg namnet på uppdraget) Det blir liksom aldrig rätt, hur gör man för att få så att det blir rätt? ska man stuttsa precis när man är på en viss pil eller lite före eller lite efter? Och så undrar jag hur man kan hinna med att lyfta alla lådor från hamnen på Robbing uncle Sam eller va det heter, Ryder hinner dö innnan jag lastat alla lådor i vanen, har någon nåt tips hur man ska göra för att få tiden att räcka, har testat dessa uppdrag ett antal gånger. Tacksam för svar, Har gta sa dessutom på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Angående Lowrider uppdraget så ska du trycka när pilen är precis i mitten av ringen. På Robbing Uncle Sam så måste du hoppa ut ur din lastar-bil och skjuta militärer som skjuter på Ryder annars dör han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Angående Lowrider uppdraget så ska du trycka när pilen är precis i mitten av ringen. På Robbing Uncle Sam så måste du hoppa ut ur din lastar-bil och skjuta militärer som skjuter på Ryder annars dör han. Okey tack , men Militärerna kommer ju hela tiden, alltså måste man hoppa in o ut ur trucken? edit: Kom på att jag oxo har kraftiga problem med att döda Freddy, han hinner alltid iväg Redigerad 3 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 JO jag hoppade i princip ut och in ur trucken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 JO jag hoppade i princip ut och in ur trucken. Tack! klarade det nu, men sen är Lowrider uppdraget kvar.. måste man ha rätt på alla för att klara uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nae, din motståndare gör också misstag så du behöver inte sätta alla perfekt för att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 När du kör lowrideruppdraget så står dina poäng och motståndarens poäng på sidan av skärmen,det kanske du visste redan Men du kan skita i vad det står T.ex Perfect och bad och bla,bla,bla Det gjorde jag och jag vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) När du kör lowrideruppdraget så står dina poäng och motståndarens poäng på sidan av skärmen,det kanske du visste redan Men du kan skita i vad det står T.ex Perfect och bad och bla,bla,bla Det gjorde jag och jag vann Aha, tack Nicke tittar mest på pilarna för att inte missa något Visste inte ens att jag hade en motståndare, tack! Redigerad 3 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Aha, tack Nicke tittar mest på pilarna för att inte missa något Visste inte ens att jag hade en motståndare, tack! Man är ju här för att hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Klarar fortfarande inte Lowrider grejjen, men lyckades döda freddy, nu har jag ett problem att följa efter en gangster som försvinner uppdraget heter Running Dog tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Klarar fortfarande inte Lowrider grejjen, men lyckades döda freddy, nu har jag ett problem att följa efter en gangster som försvinner uppdraget heter Running Dog tror jag Det är ju skitlätt Faktist Det är bara att skjuta han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 JO jag hoppade i princip ut och in ur trucken. Varför då jag e bra på att köra så jag behövde inte hoppa ur en enda gång å ryder hade mer än hälften av livet när vi stack därifrån ju....:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts