Jump to content

Hjälp ang 2 st uppdrag

Recommended Posts

*Spoiler Varning*

Hej, jag vet att det möjligtvis har frågats efter dessa frågor som ja frågar:

På uppdraget när man hoppar i takt me musiken me sin lowrider (kommer inte ihåg namnet på uppdraget) Det blir liksom aldrig rätt, hur gör man för att få så att det blir rätt? ska man stuttsa precis när man är på en viss pil eller lite före eller lite efter?

Och så undrar jag hur man kan hinna med att lyfta alla lådor från hamnen på Robbing uncle Sam eller va det heter, Ryder hinner dö innnan jag lastat alla lådor i vanen, har någon nåt tips hur man ska göra för att få tiden att räcka, har testat dessa uppdrag ett antal gånger. Tacksam för svar, Har gta sa dessutom på PS2.

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Angående Lowrider uppdraget så ska du trycka när pilen är precis i mitten av ringen.

På Robbing Uncle Sam så måste du hoppa ut ur din lastar-bil och skjuta militärer som skjuter på Ryder annars dör han.

Okey tack , men Militärerna kommer ju hela tiden, alltså måste man hoppa in o ut ur trucken? :D

edit: Kom på att jag oxo har kraftiga problem med att döda Freddy, han hinner alltid iväg :)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
När du kör lowrideruppdraget så står dina poäng och motståndarens poäng på sidan av skärmen,det kanske du visste redan :D

Men du kan skita i vad det står T.ex Perfect och bad och bla,bla,bla ;)

Det gjorde jag och jag vann :)

Aha, tack Nicke :P tittar mest på pilarna för att inte missa något ;) Visste inte ens att jag hade en motståndare, tack! :P

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor