kire21 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hej! Jag undrar om man kan flyga andromada? Går det att flyga andromada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Man måste ha en kod för att låsa upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vad då för kod?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vad då för kod?? Gameshark eller Action Replay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Okej jag fattar. Fast jag har inte Gameshark eller Action Replay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag lyckades spawna andromada med garage editor, men när garaget öppnades så fastnade den mellan husen vid CJ's hus, vet inte om det gick att gå in för dörren var typ fyra meter ovanför marken. men det gick att spränga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Jag lyckades spawna andromada med garage editor, men när garaget öppnades så fastnade den mellan husen vid CJ's hus, vet inte om det gick att gå in för dörren var typ fyra meter ovanför marken. men det gick att spränga. Finns ju ett jävligt stort flygplans garage i flygplatsen i öknen... Sen kan man ju spawna en hög bil som Barracks, och så klättrar man upp på barracks, sen in i andromadan... om barracks är tillräckligt stor då Redigerad 3 juli, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Fast vad är det för specielt med andromada. ------------------------------------------------------------------- http://www.gta-downloads.com Redigerad 3 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hur ser den ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vad är den/det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Dom som inte vet hur en andromada ser ut så lägger jag ut en bild. ---------------------------------------------------------------------------------- Redigerad 3 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Ett bättre tips gå in på olika hemsidor och kolla på andromada. Du hittar mer fordon och sånt på hemsidorna. --------------------------------------------------------------------------- http://gtadomain.gtagaming.com/savehicles.html http://www.gtagaming.com/sanandreas/vehicles Redigerad 3 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Måste man Fusk-Spawna en sånn för jag har aldrig hittat nån .......EDIT: Jag har Sa På Ps2 så jag kan inte koden Redigerad 3 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Måste man Fusk-Spawna en sånn för jag har aldrig hittat nån .......EDIT: Jag har Sa På Ps2 så jag kan inte koden Gameshark eller Action Replay som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Måste man Fusk-Spawna en sånn för jag har aldrig hittat nån .......EDIT: Jag har Sa På Ps2 så jag kan inte koden Har du Gameshark eller Action Replay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Ehh ne vet int hur man Fixar de... ...........EDIT: Thx för översättningen Pluonts Redigerad 3 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Med den här moden kan du spawna vad du vill när du vill var du vill. Inklusive Andromada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Thx Cortez men hur använder jag den här moden på Ps2>Jag har bara Gta Sa på Ps2 Redigerad 3 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Thx Cortez men hur använder jag den här moden på Ps2>Jag har bara Gta Sa på Ps2 Om du vill ha den på ps2 så är nog enda möjligheten GameShark eller Action Replay Max, och båda sakerna kostar pengar. Tror det finns att köpa på www.webhallen.com som har en butik i stockholm på Adolf fredriks kyrkogata om du bor i sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Med den här moden kan du spawna vad du vill när du vill var du vill. Inklusive Andromada. Hehe, den laddade jag upp igårkväll. Den är väldigt bra. Men se upp för att spawna Petrol Truck, den hänger spelet för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts