xboxhalo Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Hej, jag är helt "stuck" på uppdraget: Wrong side of the Track's hos Big Smoke, Man ska ju bara följa efter tåget men ändå så dödar han inte alla på tågtaket och seden skyller han allt på mig. Behöver verkligen hjälp! :'( Redigerad 3 juli, 2005 av xboxhalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Sök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Försök, åka så högt upp som möjligt , ålltså när det typ svänger av och går uppåt brevid vägen så åk upp där, då får Smoke bättre läge att skjuta, + att på vissa ställen kan du hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Om du vill så kan jag försöka klaa updraget till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts