magzie Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hej jag skulle behöva hjälp när man ska åka motorcykel med og log och skjuta ner freddy, alltså vad ska man tänka på eller så, är helt "stuck" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Följ bara efter honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Följ efter han tills han stannat, då kan du enkelt skjuta han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Eller gör som jag: Slå ner honom med basebollsträdet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 basebollsträdet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Är oxo fast på det, men han är så snabb, han stannar väll inte heller nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 .lite klurigt är det eftersom han är så snabb.. men det är bara att blåsa efter och skjuta helt vilt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 basebollsträdet Hur ser ett sånt ut? Följ bara efter honom, han stannar vid en trappa har jag för mig. Hans polare är där vid trappan och skjuter emot CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hur ser ett sånt ut? Vet du inte hur en Basebollträ ser ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Vet du inte hur en Basebollträ ser ut!!! Han syftade nog på att det stod "Baseballträdet" Redigerad 3 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts