Martin-123 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Var kan man ladda hem demo:n från autodesk?Inte 7,0 utan 6,0...Har sökt på google.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Var kan man ladda hem demo:n från autodesk?Inte 7,0 utan 6,0...Har sökt på google.. Jag har testat nått sånt, förstod inte ett.. nånting. Så jag gav upp >.<, ingen var villig å hjälpa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Var kan man ladda hem demo:n från autodesk?Inte 7,0 utan 6,0...Har sökt på google.. Från autodesk blir det nog lite svårt eftersom det är Discreet som gör 3Ds programmen. kolla deras hemsida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det räcker att vi har en tråd om 3DS Max. Ja, jag vet att detta gäller 6.0. Men vi fortsätter ändå i den andra. Så kan vi ta alla versioner där. *LÅSER* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts