The Lithium Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ska det vara såhär eller är detta en bugg? Helt plötsligt står det "You have worked out enough for today, come back tomorrow" så fort jag försöker träna. (Jag har kommit ca 56%). Jag har max i muskler, men efter några dater med flickvännen Mille börjar jag bli lite fetare. Skulle gärna träna bort det. Står det så för att jag har tränat så mycket att han behöver vila eller är det nåt fel på mitt spel? Jag har provat att starta om både spelet och datorn, men det funkar ändå inte. Jag har provat på gymmet i Las Venturas och San Fierro. Några andra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 HAha . det är så. man kan träna ett visst tag, sen när man tränat tillräckligt får man komma tillbaka nästa dygn. lite lol att du startade om datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ska det vara såhär eller är detta en bugg? Helt plötsligt står det "You have worked out enough for today, come back tomorrow" så fort jag försöker träna. (Jag har kommit ca 56%). Jag har max i muskler, men efter några dater med flickvännen Mille börjar jag bli lite fetare. Skulle gärna träna bort det. Står det så för att jag har tränat så mycket att han behöver vila eller är det nåt fel på mitt spel? Jag har provat att starta om både spelet och datorn, men det funkar ändå inte. Jag har provat på gymmet i Las Venturas och San Fierro. Några andra tips? As usual. Kolla i nedanstående tråd eller sök före. Användbara länkar/information Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 HAha . det är så. man kan träna ett visst tag, sen när man tränat tillräckligt får man komma tillbaka nästa dygn. lite lol att du startade om datorn Inte alltid. Det finns en sk. gymbugg i spelet som gör att det inte räcker med att vänta 1 dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 HAha . det är så. man kan träna ett visst tag, sen när man tränat tillräckligt får man komma tillbaka nästa dygn. lite lol att du startade om datorn Eh... Jo, jag vet det, du kan visst inte ha läst min tråd så noga. Jag har inte tränat den dan men ÄNDÅ så går det inte. Det har varit så i flera dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 As usual. Kolla i nedanstående tråd eller sök före. Användbara länkar/information Schysst, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Schysst, tack så mycket! Skulle det ändå inte hjälpa så prova att gå in i närmsta safehouse och spara ungefär 5-6 gånger (samma slot) och prova sedan gymmet. -- Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Fan, tack alltså, jag hade precis gett upp hoppet när jag provade ditt förslag. It worked! På den sida du hade länkat till stod det: "Det kans inte botas, men det kan förhindras". Så jag blev lite orolig där ett tag. Vill ju inte fuska mig till bra fusik. Tack än en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts