Jump to content

Problem med gymmen

Recommended Posts

Ska det vara såhär eller är detta en bugg? Helt plötsligt står det "You have worked out enough for today, come back tomorrow" så fort jag försöker träna. (Jag har kommit ca 56%). Jag har max i muskler, men efter några dater med flickvännen Mille börjar jag bli lite fetare. Skulle gärna träna bort det. Står det så för att jag har tränat så mycket att han behöver vila eller är det nåt fel på mitt spel? Jag har provat att starta om både spelet och datorn, men det funkar ändå inte. Jag har provat på gymmet i Las Venturas och San Fierro. Några andra tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska det vara såhär eller är detta en bugg? Helt plötsligt står det "You have worked out enough for today, come back tomorrow" så fort jag försöker träna. (Jag har kommit ca 56%). Jag har max i muskler, men efter några dater med flickvännen Mille börjar jag bli lite fetare. Skulle gärna träna bort det. Står det så för att jag har tränat så mycket att han behöver vila eller är det nåt fel på mitt spel? Jag har provat att starta om både spelet och datorn, men det funkar ändå inte. Jag har provat på gymmet i Las Venturas och San Fierro. Några andra tips?

As usual. Kolla i nedanstående tråd eller sök före.

Användbara länkar/information

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAha . det är så.

man kan träna ett visst tag, sen när man tränat tillräckligt får man komma tillbaka nästa dygn.

lite lol att du startade om datorn ;)

Eh... Jo, jag vet det, du kan visst inte ha läst min tråd så noga. Jag har inte tränat den dan men ÄNDÅ så går det inte. Det har varit så i flera dygn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor