Jump to content

Hur FAN Kan bara Rockstar?

Share

Recommended Posts

Nu har den värsta saken hänt igen :'(

Har haft Pc versionen sen det släpptes och har spelat rätt mycket, det var ett bra tag sen jag klarade uppdragen. Men nu när jag spelade och var tvungen att gå och träna för min muskelmätare var nästan på 0. Jag hade tränat 2 gånger och åkt och sparat så det blev ny dag, när jag hade tränat 2 gånger och skulle göra det den tredje så hända samma skitbugg som i Ps2 versionen att man inte kan träna mer :'( :'( :'( :'(

Och hur tänker R* att bara inte fixa skiten <_< , det är lite tråkigt när min gubbe är smal som en pinne :D

Har det hänt någon mer, vet någon hur man fixar det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att jag läst någonstans i Kattlas klistrade tråd "Användbara länkar/information" att det finns en sida länkad där de står hur man ska göra för att få bort buggen.

Det är på engelska.

Japp funkade för mig och då kan vi konstatera att den buggen finns på alla plattformer SA finns på ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är i alla gym.

Jag tycker också dom borde göra en patch för att fixa det. Jag gick in i topicen som Simpa gav mig och försökte den första saken det funka inte för mig men när jag skulle försöka den andra saken med att låta CJ stå över natten så stängdes min data av sig :):D (har dålig nätdel och behöver mer fläktar hehe)

Men är det någon som har gjort någon av sakerna som står i den tråden Simpa sa och vet att dom funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är i alla gym.

Jag tycker också dom borde göra en patch för att fixa det. Jag gick in i topicen som Simpa gav mig och försökte den första saken det funka inte för mig men när jag skulle försöka den andra saken med att låta CJ stå över natten så stängdes min data av sig :D:P (har dålig nätdel och behöver mer fläktar hehe)

Men är det någon som har gjort någon av sakerna som står i den tråden Simpa sa och vet att dom funkar?

Jag gjorde alla :)

Och sen efter det lät jag CJ dö och stå där tills han hatte tappat allt fett och alla muskler sen åkte jag o träna o det gick :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har den värsta saken hänt igen :'(

Har haft Pc versionen sen det släpptes och har spelat rätt mycket, det var ett bra tag sen jag klarade uppdragen. Men nu när jag spelade och var tvungen att gå och träna för min muskelmätare var nästan på 0. Jag hade tränat 2 gånger och åkt och sparat så det blev ny dag, när jag hade tränat 2 gånger och skulle göra det den tredje så hända samma skitbugg som i Ps2 versionen att man inte kan träna mer :'( :'( :'( :'(

Och hur tänker R* att bara inte fixa skiten :angry: , det är lite tråkigt när min gubbe är smal som en pinne :(

Har det hänt någon mer, vet någon hur man fixar det?

Det är inte direkt utan indirekt Rocktars fel att det finns buggar, det finns buggar i alla spel, jag har massor av exempel, men det kan jag inte skriva här, så fatta!

det är ett fel som kommer när man gör spelet, de som gjorde spelet kan ju inte fixa så bra så att det inte finns några buggar, de skulle ju fixa så man kan ladda hem någonting så att man slipper buggen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå lät han dö? Gjorde du så han fick 100% i fett sen lät spelet och stå tills allt fett och muskler var borta? Funka det efter det bara på PC?

Först gjorde jag alla dom där sakerna.. Sen hoppade jag från nå högt ställe eller jag vet inte jag dog iaf sen tänkte jag äh jag orkar inte spela mer och jag lät det gå på sen när jag gick tillbaka hadde han tappat allt fett och alla muskler då gick jag till gymmet och tränade (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor