Kattla Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Det står inget där vad jag har för mig iaf. Jag kan nästan din topic utantill Kattla . Den har hjälpt mig med så mycket. Efter lite kollande i min tråd så: http://www.gtasanandreas.net/screenshots/g...y.php?image=583 <- Diverse fordon (gokarts, fyrhjulingar, hunters etc) http://www.planetgrandtheftauto.com/image....maps/vehics.jpg <- Mirror på länken ovan. http://gta-action.com/SanAndreas/cars/cars_map.gif <- Ännu en karta var fordon finns (tysk). Så du måste ha missed de delarna (ligger lite längre ner i tråden) Ett tips är att ta länken längst ner (tyska) och kollar. Alla mc:s är utmärkta med mörkgul bakgrund. Kul att du tycker att tråden har hjälp mycket. Det är ju det den är till för -- Kattla Redigerad 2 juli, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hittade ingen speciell mc där:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Som sagt det stog inget speciellt där, den ända kartan jag inte sett var den sista. Där såg jag iof. en NRG-500 i Los Santos som jag tidigare inte kollat på. Håller på o flyger dit just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wern Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ingen som har kört den utanför skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Som sagt det stog inget speciellt där, den ända kartan jag inte sett var den sista. Där såg jag iof. en NRG-500 i Los Santos som jag tidigare inte kollat på. Håller på o flyger dit just nu. Okej hoppas det är den..*Spännande* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Som sagt det stog inget speciellt där, den ända kartan jag inte sett var den sista. Där såg jag iof. en NRG-500 i Los Santos som jag tidigare inte kollat på. Håller på o flyger dit just nu. Den i Los Santos kan var svår att hitta om jag inte minns fel. Men den finns där emellan två hus. Lättast enligt mig är att hämta den vid flygplatsen i San Fierro. Redigerad 2 juli, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Den jag söker efter är den som finns till vänster om NRG x2 som finns i ett parkeringshus som jag vet inte är den motorcykeln som stegrar. Edit : Men Uscha vad segt de går, flyger ju saktare än jag kryper ju Redigerad 2 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Den jag söker efter är den som finns till vänster om NRG x2 som finns i ett parkeringshus som jag vet inte är den motorcykeln som stegrar. Edit : Men Uscha vad segt de går, flyger ju saktare än jag kryper ju Haha lite ironi eller nej så heter det inte aja det var lite skojigt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Lättast enligt mig är att hämta den vid flygplatsen i San Fierro. Det var därifrån jag flög, jag testade den motorcykeln men det var inte den. Har lite små problem med att hitta MC:n jag vet att jag letar vid rätt ställe men, ajja får leta lite till. Där det står att det ska finnas en Clover, bredvid MC:n hittade jag en BMX Mariiiie du har inte lust o leta ? Eftersom jag kom på att jag är där det är kaos i stan. Det kanske är därför det inte finns dom saker som ska finnas. Redigerad 2 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Okej, får önska dig lycka till. Minns ej ifall den här stegrar på accelerationen, men thats up to you to find out helt enkelt. May the force be with you eller nått sånt. ^^ EDIT: Hittade en ny fräsch uppdaterad karta. Mer lättskådlig än dom förra: http://img41.exs.cx/img41/6430/carssan0vi.jpg -- Kattla Redigerad 2 juli, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Haha tack Kattla Edit : Ingenting verkar vara på sin plats. Hittar saker som inte finns utsatta på kartan men hittar inte dom som finns utsatta. Kanske ska testa leta när jag har klarat mig igenom kaoset ? Redigerad 2 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Den står i en hangar dock på anndra världen. Inte världens bästa förklaring för jag har inte spelet just nu,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Haha tack Kattla Edit : Ingenting verkar vara på sin plats. Hittar saker som inte finns utsatta på kartan men hittar inte dom som finns utsatta. Kanske ska testa leta när jag har klarat mig igenom kaoset ? Prova den nya kartan jag hittade. Nyare och fräschare. http://img41.exs.cx/img41/6430/carssan0vi.jpg EDIT: Har du provat båda NRG-500arna som finns i San Fierro? Redigerad 3 juli, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Tyvärr, hittar bara en NRG - 500 och det är dom två i parkeringshuset. Inte är BMX:en utpekad som jag hittar hela tiden på det stället som jag letar på. Edit : Båda ? Han sa ju att det var en NRG i Los Santos som stegrade när man gasade. Redigerad 3 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag ska leta lite nu för jag har 100% hoppas vi hittar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag med Kattla @ Menar du den som finns i hamnen också ? Den har jag kört många ggr och jag vet att den inte stegrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Okej, aja.. tyvärr så har jag ingen aning om nu den NRG-500an du är ute efter finns i huvudtaget (förutom i mcskolan då). Vad jag sett så finns NRG-500orna på dessa ställen: 1st i Las Ventura (finns endast tillgänglig efter export/import uppdragen, har du gjort dessa så bör den finnas där). 2st i San Fierro 1st i Los Santos EDIT: Jag med Kattla @ Menar du den som finns i hamnen också ? Den har jag kört många ggr och jag vet att den inte stegrar Okej. Då tycker jag att du ska prova den i Las Ventura. Sista möjliga. Redigerad 3 juli, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har inte gjort import/export uppdragen klart. Jag håller bara på men första listan. Det kanske är den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kan vara, men ska jag vara ärlig så har jag varken sett eller åkt på den sk. "Stregrande NRG-500an" i Mcskolan. Men sök på, vad vet jag.. den kan finnas ¨. Nu ska jag slagga, helgjobb imorgon. Ha det så gött, lycka till med sökandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nae men jag kommer ihåg den iaf. Jag var ju helt uppskruvad efter att få åka den igen . Ok ok, tack detsamma. Tack . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts