Wern Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Var hittar man bågen som man kör i sista bikeschool uppdraget? vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wern Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Den man kör sist....den stegrar när man axxar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tyvärr Jag vet inte vad du snckar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Den brukar stå parkerad man om man kör nått race i Los santos tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Han snackar om NRG - 500, får du guld på hela motorcykel-skolan så står den utanför. Annars finns det en vid hamnen bredvid där man importerar/exporterar, det är en utmaning men det är ju bara att köra därifrån o skita i utmaningen. Btw så stegrar den inte när den accelererar om man inte är i skolan sry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Han snackar om NRG - 500, får du guld på hela motorcykel-skolan så står den utanför. Annars finns det en vid hamnen bredvid där man importerar/exporterar, det är en utmaning men det är ju bara att köra därifrån o skita i utmaningen. Btw så stegrar den inte när den accelererar om man inte är i skolan sry. Nej.. han menar den i MCskolan.. den är speciallbyggd och finns i Los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wern Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hehe ok ska kolla båda alternativen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Åååhh :">. Vad heter den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wern Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Exakt var i los santos finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Exakt var i los santos finns den? Bakom ett gult hus! haha mkt fakta va? mer vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Bakom ett gult hus! haha mkt fakta va? mer vet jag inte.. Men heter den också Nrg - 500 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men heter den också Nrg - 500 ? Det vet jag inte.. hehe jag har liksom bara läst om den i en annan topic men den går upp på bakhjulet utan att man trycker ner den knappem.. så fatta vilken båge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Säger det samma, det är ju asgrymt bara att testa den lite på skolan men tänk att verkligen få köra om kring med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hmm ska försöka leta upp om det står någonstans för den e ju skit ball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hmm ska försöka leta upp om det står någonstans för den e ju skit ball! Mm! i den topicen jag läste hade dom laggt ut en karta med! (på vart den var allså!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Åhh herre, du har inget minne av vart den topicen finns ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kolla alltid i den klistrade tråden efter kartor och vart vissa fordon finns. Jag tycker att ni borde lärt er det vid det här tillfället. Annars så söker ni. Användbara länkar/information -- Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det står inget där vad jag har för mig iaf. Jag kan nästan din topic utantill Kattla . Den har hjälpt mig med så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hmm jag hittar det inte där nån som gör jag e trött i ögongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts