Carolus XII rex suenica Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jo har lite frågor till er som har gta vc: 1, Kan man åka rollerblades 2, finns det skateboard,cyckel? 3, hur många byggnader kan man gå in i? det var nog allt, vill inte veta för mycket bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 LoL, detta var nog en ganska så onödig topic...... <_< <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 han kanske inte har spelet. desutom tycker jag att ditt inlägg var ONÖDIGT stort. 1, nix. 2, nix. 5, runt 50 tror jag nån har sagt för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 LoL, detta var nog en ganska så onödig topic...... varför det? jag har aldrig spelat gta vc! mikke tack för informationen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts