kire21 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Hej! Skulle behöva filerna cuts.img och cuts.idr till mitt GTA Vice City eller hela mappen anim (Animationer), mappen finns i GTA VC mappen. C:\Program\Rockstar games\Grand Theft Auto Vice City\anim Skulle vara väldigt snällt!!!!!!!!!!!! Snälla kan ingen svara!!! Redigerad 3 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Finns det någon hemsida eller något man kan få tag i filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Det är bara filerna jag vill ha. Filerna cuts.img och cuts.idr inget annat. Det är typ aldrig någon inne i GTA Vice city forumet varje gång jag är inne så är det tomt. Redigerad 3 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Lägg savefilerna någonstans och installera om , Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det är bara filerna jag vill ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vafan ska du med filerna till? om du ine ska ha spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts