Lindström Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nu ska jag köpa ett nytt headset pga. mitt gamla blivit sönderslaget på ett lan Några rekommendationer? Gärna affärer på internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tänkte precis göra en sån här topic imorron . behöver också ett när jag ska spela CSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Har ett par sådana här. Är nöjd, micen klagar folk på ibland när jag kör i ventrilo, men tror att de har lite "fel" inställningar på inbound för när jag kör test i ventrilo låter allt glasklart Om du har råd så är Sennheiser en kvalité produkt (av vad jag har hört och läst). Redigerad 2 juli, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har ett par Cosonic Headset CD-850MW. Finns bla. här för 165 kr. Fakta: Stereohörlur med volymkontroll och mikrofon Frekvensomfång: 10-30.000Hz Jack: 3.5mm Stereo Impedans: 32Ω Känslighet: 105db spl vid 1khz +/-2% Kabellängd: 2 meter Jag har visserligen också råkat ta sönder mina, men de är så pass billiga så det gör inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Har ett par sådana här. Är nöjd, micen klagar folk på ibland när jag kör i ventrilo, men tror att de har lite "fel" inställningar på inbound för när jag kör test i ventrilo låter allt glasklart Om du har råd så är Sennheiser en kvalité produkt (av vad jag har hört och läst). Har samma lurar och folk klagar också på min microfon. Jag har höjt allt som går att höja som har med microfonen att göra och den är fortfarande lika dålig. Om jag dock har något program så jag hör mig själv låter det jätte bra. Så det är väl nått fel för folk som ska höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 .har också samma som Hew å StellHell...jäkligt sköna, men som sagt, folk klagar på micken...måste sätta på mic-boosten, men då brusar allt jävla mycke å ja hör mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har bestämt mig... tror jag... det blir nog ett par Icemat Siberia! Dem vita! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hade ett par logitech för 400, rätt som det var, PANG i marken, illska kallas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Skippa dom där dyra märkesgrejerna, köp det jag har. Cosonic CD-850MV. Eller varför inte två, det blir ändå bara hälften så dyrt. Dom låter helt ok också, fet bas. 119 spänn asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 KOSS SB45 på maxfps.com eller så kan du leta upp nånstans billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts