Sobieski Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men om du hittat deras officiella sida kannske du ska leta där*hint, hint*? Iallafall; Länk Nu vet jag inte vilken version och utgåva du vill ha, men det borde du kunna fixa själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kan passa på att berätta att GameShark INTE bara är nån fuskgrej. Den är till för att kunna programera om spel(en) på olika sätt. Man kan T. ex hitta gamla saker som inte är med i det färdiga spelet! Till exempel Citadel-banan i 007 Goldeneye. Finns en massa annat man kan göra med GameShark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Bah, www.alltheweb.com <-- go'are än google, iofs inte lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Med gameashark tröttnar man snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kan passa på att berätta att GameShark INTE bara är nån fuskgrej. Den är till för att kunna programera om spel(en) på olika sätt. Man kan T. ex hitta gamla saker som inte är med i det färdiga spelet! Till exempel Citadel-banan i 007 Goldeneye. Finns en massa annat man kan göra med GameShark. Hur ska man hitta något som inte finns i spelet, det är något du får berätta för mig? BTW, Kire och simpa, det här är ett forum, ingen chatt, lugna ner er lite med att posta inlägg som galningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Google orka med man hittar ju inget! För nybörjare. Jasså det gör man inte? Är en av de bättre sökmotorerna enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hur ska man hitta något som inte finns i spelet, det är något du får berätta för mig? Alltså... Man använder saker som finns på skivan/ i kassetten, men inte används i spelet. Oaktiverade saker liksom. I Zelda:OTT finns det en massa "oaktiverade" saker, kolla mer på Zeldas Secret Ocarina. (Stavade nog kassetten fel ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts