oldsmobile Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Någon som var där idag? De körde dragrace där det var kul!! Redigerad 2 juli, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Trevligt , trevligt... EDIT: Vem är Ida ? Redigerad 2 juli, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag vet inte om detta är vardagssnack men, eller jag vet inte. Nej jag var i Åkersberga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nej jag var i Åkersberga. Läskigt, jag med! Ska vi gifta oss månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Någon som var där ida? De körde dragrace där det var kul!! Ja ska dit den 16:e på de där bilsportsevenemanget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det enda jag vet om Tullinge är att min kompis kusin bor där, men han är hos min kompis nu. Vardagsnack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ska vi gifta oss månne? Varför inte. Har inget annat för mig. Är du man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ehe kanske ligger lite vardagssnack över detta.Men iaf det var monga coola bilar där... Tror dagens bästa tid var typ 8:56 sec(402m) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tror dagens bästa tid var typ 8:56 sec(402m) Vad för bil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Nja, men var på Aros Nats här i Västerås! Denna 140 gick som fan Gtakillen: Tror det var Vidar från norge i en bmw! http://img199.imageshack.us/img199/7303/sta500232zm.jpg Redigerad 2 juli, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vad för bil?? Var ingen bil var en Hoj som de trimmat ... men därimot hadde de en dragster där med.Den gick på typ 8:70. Men den var inte av den värsta sorten av dragstar dessutom hade den en passagerare med också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Okej! Vidar körde 8:86 med en gatreggad BMW fick jag reda på nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Var ingen bil var en Hoj som de trimmat ... Men då är det jo boooring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ok.det var en bmw som körde typ på 10:23. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nja, men var på Aros Nats här i Västerås! Denna 140 gick som fan Gtakillen: Tror det var Vidar från norge i en bmw! http://img199.imageshack.us/img199/7303/sta500232zm.jpg Jag var också där!!! Bor du i Västerås!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Haha mm, det gör jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Själv bor jag i Kungsängen hehe (satan vad det var varmt i bilen när vi skulle åka hem ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts