RavenE Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 En kompis sa att han har ett program där man kan trycka på olika knappar så hör man en Leif "Loket" Olssons röst. Någon som vet vart man kan ladda hem det? Man kan t.ex. trycka så att han säger: Vill du veta vad du har vunnit då? En stekpanna ifrån Elecktrolux (Eller ngt sånnt....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 GAh...KUL...Måste testa det om nån hittar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 GAh...KUL...Måste testa det om nån hittar det Mmm...ska fråga honom om han kan skicka det till mig, annars får man väl leta lite i buskar då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Verkar kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 . www.jesper.nu o så finns de an massa andra sånna program där oxo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men Leif Loket Olsson fanns inte där...bara den där Leifi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har ett med Dr. Alban! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Då vet vi Ja är också extremt intresserad av Lokets röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Då vet vi Ja är också extremt intresserad av Lokets röst. Hmm ok.. hade för mig att loket fanns där... såg ju där förut.. har ja för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kan man lixom spara dom kommentarerna som man vill ha, och sedan spela upp dom, så att det blir som ett samtal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Det programmet som jag tror att du syftar på innehåller INTE Lokets röst. Utan en person i Hassan-gänget som härmar hans röst. Mycket bra visserligen. Jag är rätt säker på att man kunde få tag på det samt många andra busringningsprogram på den här sidan, men den verkar inte fungera i skrivande stund. Men om ni kontaktar mig på kalk_89@hotmail.com över MSN så kan ni få programmen av mig om ni vill. De jag har är följande: Admiral Ganja, en pårökt amerikan. Dr. Alban, Dr. Alban från Pippirull har problem med ballen och vill sälja jultidningar. Bruce Campbell, citat ur Evil Dead-filmerna med Bruce "Ash" Campbell. Danfun, en vuxen man med mycket grova förolämpningar. Göran Persson, allas vår favoritminister. Jerald, en bög med röst av Fredrik Lindström Leif "Loket" Olsson, "Hej, jag ringer från Bingolotto, Göteborg!" Leifi, vår käre zigenare med finsk brytning. Leifi 2004, nyare version med nya meningar och även bakgrundsljud som tex. regn och polissirener. Peter Antoine, TV4:s arga sportkommentator. Stravo, en utlänning ringer och hotar om bomber och kidnappning. Vuxenvideo, en man som arbetar i en porrbutik. Ronald De Luxe, en trög gubbe som skriker efter "BANAUN!" och sin lilla stackars hare. Hassan 2004, blandade citat från Hassan. Då väldigt många har addat mig på msn den senaste tiden har jag lagt upp en zip-fil med alla programmen på internet. Finnes här: http://www.fuskbugg.se/pub/misc/Kareoke.rar Redigerad 27 juni, 2007 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 FFS det jobbigaste nån kan göra mot en, DET KOSTAR PENGAR OCKSÅ TÄNK PÅ DET ERA SMÅ FJORTISAR INNAN NI BÖRJAR JÄVLAS!!!!! Err.... okeeej, nu är jag-- nästan... lugn igen... Troligtvis det sämsta skämtet som ens existerar-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 FFS det jobbigaste nån kan göra mot en, DET KOSTAR PENGAR OCKSÅ TÄNK PÅ DET ERA SMÅ FJORTISAR INNAN NI BÖRJAR JÄVLAS!!!!! Err.... okeeej, nu är jag-- nästan... lugn igen... Troligtvis det sämsta skämtet som ens existerar-- Det kostar väll inte mer än ett vanligt telefonsamtal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts