Mathias Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) E servern uppe nu eller? Det funkar faan inte för mig. Går det med moddad main.scm fil? Redigerad 3 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 E servern uppe nu eller? Det funkar faan inte för mig. Går det med moddad main.scm fil? 1. Man kan ha vilken mod man vill. 2. Klienten läser en seperat SCM fil, så det spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 På en annan server kunde man se vad man skrev och skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 På en annan server kunde man se vad man skrev och skit! Vad babblar du om nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Men han pratar ju att han inte kan se vad andra skriver så då sa jag att på en annan server kunde man se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kom igen, lägg upp servern nu igen så man kan spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kom igen, lägg upp servern nu igen så man kan spela. Måste fixa lite saker först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Min vän har ett likadant grafikkort och har samma problem som dig. Hmm, drivrutiner uppdaterade? Jag hittar inte de nyaste drivrutinerna, kan du länka mig dit? Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag hittar inte de nyaste drivrutinerna, kan du länka mig dit? Tack. Ska söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ska söka. Tack min sötnos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Tack min sötnos. Operativsystem? Här har du drivrutiner till Win XP: Länk. Redigerad 3 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Operativsystem? Här har du drivrutiner till Win XP: Länk. Tackar så jättemycket, ska genast testa. Och ja, jag har windows XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Tackar så jättemycket, ska genast testa. Och ja, jag har windows XP. Bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Server. Nu. Kaboomkaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Server. Nu. Kaboomkaka. Jag är inte klar än, Picokaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kaboom kör du med ocrams map? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kaboom kör du med ocrams map? Nej, men man kan göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Finns bilarna o så då eller är det bara ön som e med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nej, endast ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Ok det är lite synd. annrs skulle det vara skitkul Fan det vart dubbelpost Redigerad 3 juli, 2005 av kagol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts