nexus Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Jag va in och spelade en sväng men det fanns inga bilar och man va vanliga cj och det fanns inga männsikor Edit: Jo det fanns 3 människor inne på binco men det gick inte att döda dom Redigerad 2 juli, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Jag va in och spelade en sväng men det fanns inga bilar och man va vanliga cj och det fanns inga männsikor Edit: Jo det fanns 3 människor inne på binco men det gick inte att döda dom 1. Märker att du aldrig har spelat GTA online. 2. Finns bilar, man kan spawna dem. 3. Antar att du är för ignorant för detta just nu, vänta några år och testa igen. Redigerad 2 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men han sa ju att han hade varit inne i en server med människor så jag menar han e väll lite besviken på din eftersom dehn inte har nå människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Men han sa ju att han hade varit inne i en server med människor så jag menar han e väll lite besviken på din eftersom dehn inte har nå människor Menar du spelare? Dessutom så är servern nere, som sagt Redigerad 3 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nej men jag tror han sa att han såg NPC:er eller också har jag kommit på det.jag är inte riktigt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 1. Märker att du aldrig har spelat GTA online. 2. Finns bilar, man kan spawna dem. 3. Antar att du är för ignorant för detta just nu, vänta några år och testa igen. De tidigare spelen var väl att fly från polisen, eller vara polisen. Men här spawnas ju bara CJ's eller har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 När kommer servern upp igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag gick in på en server, där fanns de poliser man var ingen vanlig CJ utan med shorts och de fanns människor! Men enligt den här killen så värkar det som att det fanns människor inne i spelet eller missförstog jag han ----------------------------------------------------------------------------------------------- OK säger så här, Jag va in på en server och spelade och snodde en pcj av en kille och körde till binco och där inne var vanliga människor fast dom var odödliga. E det normalt att det e folk där inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Men enligt den här killen så värkar det som att det fanns människor inne i spelet eller missförstog jag han Med mitt script, ja. oooo: Detta har ingenting med det att göra. Redigerad 3 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag vet, dubbelpost.. Servern är uppe nu iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 . .nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag vet, dubbelpost.. Servern är uppe nu iallafall. Vad går spelet ut på då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ingenting. Men det är ju kul å bara köra omkring lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hur går man in på servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Är det bara jag som inte kan se vad folk skriver, och vad jag själv skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Är GTASajtens server uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Är GTASajtens server uppe? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Är det bara jag som inte kan se vad folk skriver, och vad jag själv skriver? Jag kan se DX9 hooken.. Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag kan se DX9 hooken.. Vad har du för grafikkort? Radeon 9700 PRO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Radeon 9700 PRO. Min vän har ett likadant grafikkort och har samma problem som dig. Hmm, drivrutiner uppdaterade? Redigerad 3 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts