Kaboom Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Har öppnat den nu! IP: 212.112.55.234 Port: 2085 Pass: pelle Have fun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Går inte o chatta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kommer inte in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Servern är ju inte kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nepp vet jag jommer in på typ 3dje försöket iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag gick in på en server, där fanns de poliser man var ingen vanlig CJ utan med shorts och de fanns människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 OOO! har du ip:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 De stängde ner servern men kolla på GTATs hemsida, där finns servers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag kommer aldrig in på nåra. Tror dom kickar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Servern är uppe igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hur skriver man i chatten? Vilken knapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 T! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag får inte upp någon chattruta och var finns alla bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hej är inte servern igång? eller är det bara för mig som det har blivit fel för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hej är inte servern igång? eller är det bara för mig som det har blivit fel för? Fungerar inte för mig nu heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Okej det var jä***** kul när det inte buggade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Okej funkar ej Nvidia grewjen och det kommer upp i början efter det händer inget mer dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Servern är nere för tillfället. Måste fixa några buggar först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vad använder du föpr att öppna SCM-Filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts