Stoffe Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Jag såg en Mr Whoope som bara körde omkring!? Visserligen hade jag parkerat en annan i närheten men min var skadad på dörren, så det kan inte ha varit en biltjuv som snott min. Eftersom det var vid hamnen så kan han inte ha hunnit till Pay 'n Spray och sen tillbaka på typ 34 sekunder med en så slö bil. Det behöver man en JÄTTEuppgraderad Infernus och betterhandlingkoden för att klara ju. Och jag körde ett taxiuppdrag med en "Taxi" och inte en "Cabbie", om ni vill veta det. Min Taxi hade sin lampa ___ _ så här ------------> /TAXI\ och inte så här ------------> / \ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 En till?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Asså nu har jag sett 5!?!? Är det bara jag, eller har det hänt nån annan? Allt var på Portland! Alla säger att man bara kan få det genom att leka brandman eller polis, eller genom att köra Moonbeam i Cedar Grove på SSV, och nu bara Cruisar dom runt på Portland!? Sjukt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 jag såg en mr whoope i hamnen på portland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Jag såg en Mr Whoope som bara körde omkring!? Visserligen hade jag parkerat en annan i närheten men min var skadad på dörren, så det kan inte ha varit en biltjuv som snott min. Eftersom det var vid hamnen så kan han inte ha hunnit till Pay 'n Spray och sen tillbaka på typ 34 sekunder med en så slö bil. Det behöver man en JÄTTEuppgraderad Infernus och betterhandlingkoden för att klara ju. Och jag körde ett taxiuppdrag med en "Taxi" och inte en "Cabbie", om ni vill veta det. Min Taxi hade sin lampa ___ _ så här ------------> /TAXI\ och inte så här ------------> / \ . hmm.. bara en fråga, hur får man en JÄTTEuppgraderad Infernus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 hmm.. bara en fråga, hur får man en JÄTTEuppgraderad Infernus? Hihi, det får man inte, jag bara sa det för att göra en liknelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 När ja o mika satt o spela hemma hos han så var det fullt av Mr Whoope i Mafias område!!! <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dipper Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Jag har också sett typ 4 mr whopee på kort tid. om jag vetat hur man tog screenshots skulle jag troligen kunnat gjort en med 2 stycken i bild. under någon några minuter var mr whopee lika vanlig som Cheetah. Detta var på Shoreside vale och precis efter att jag levererat en till garaget i portland. Jag använde inte heller fusket som gör Whopee till en vanlig bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Jag har också sett typ 4 mr whopee på kort tid. om jag vetat hur man tog screenshots skulle jag troligen kunnat gjort en med 2 stycken i bild. under någon några minuter var mr whopee lika vanlig som Cheetah. Detta var på Shoreside vale och precis efter att jag levererat en till garaget i portland. Jag använde inte heller fusket som gör Whopee till en vanlig bil. Screenshots tar du genom att trycka på "Print screen/SysRq"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 jag levererat en till garaget i portland. Det var det jag också hade försökt men det var redan en som jag hade levererat så därför parkerade jag den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Det var det jag också hade försökt men det var redan en som jag hade levererat så därför parkerade jag den där. Nu såg jag en Trashmaster på Portland också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Jag märkte en sak. Om man nu ska plocka upp en h**a, så gör det med en stallion utan tak. Då behöver man inte betala. Men man får fortfarande 125 i Health. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Jag märkte en sak. Om man nu ska plocka upp en h**a, så gör det med en stallion utan tak. Då behöver man inte betala. Men man får fortfarande 125 i Health. Cooolt...men ja tycker att man skulle se när man K****A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Cooolt...men ja tycker att man skulle se när man K****A Blä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Blä! vadå blä, det är ju helt naturligt!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Det är inte så att ni har lagt in en mod som gör att whoopeesarna kör omkring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Det är inte så att ni har lagt in en mod som gör att whoopeesarna kör omkring? Jag kan inte ha gjort det eftersom jag har det till Playstation 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 vadå blä, det är ju helt naturligt!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 vadå, det är ju det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 När jag spelat GTA3 en stund, tog jag en paus från spelet och bara lät de va på, Jag satt i en bil på en öppen gata mitt i stan. När jag sedan skulle köra igång igen så såg jag att pengarna i hörner minskade, och visste direkt vad det var frågan om, Efter ett tag såg jag att pengarna började minska fortare. Och klev ur bilen direkt och ut kliver två H***R, trodde bara att det kunde vara en åt gången? H*****A som satt i min bil går sedan och sätter sig i en annan bil som en sevil person kör? Denne åker sedan iväg med sin nya passagerare som om inget hade hänt. Undrar då hur många H***R man kan få på en gång om man står med en buss i stan. Måste testa (he he he) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts