Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Ska jag ha kvar Mr Wise Guy eller byta till Blastin? För jag är osäker Eller Mr.Man eller Blast_Man? Redigerad 2 juli, 2005 av Mr Wise Guy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag bryr mig inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Eftersom du är så intresserad av andras åsikter... Jag tycker du ska lämna forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Byt du, bryr mig inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Alla fyra låter skit Men namnet spelar ingen roll. Var den du är....host Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ta vilken du vill, lär dig ta dina egna beslut. Är du osäker, så byt inte ännu då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag tycker det. Mr Wise Guy är lite små töntigt. Varför bryr jag mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Blastin är lite "tönt" tycker jag...Mr.Man är bäst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Åhh, jag älskar sånna här polls. Vet att det är kuggfrågor, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag tycker du ska lämna forumet. Det va ju inte det han frågade efter!! tycker inte att du ska byta till något av namnen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det va ju inte det han frågade efter!! Så observant man kan vara. Varsågod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Eftersom du är så intresserad av andras åsikter... Jag tycker du ska lämna forumet. Är det ironi nu igen, om det är det börjar det nästan bli lite irreternade snart. Redigerad 2 juli, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vad tycker ni att jag borde hetta då? Mr Wise Guy låter skit, tycker jag. Orkar inte med det namnet. Kanske borde ta Mr.Man eller...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kanske borde ta Mr.Man eller...? Inte Mr.Man för det finns en som heter Mr M och en som heter Mr.Magic så det är lite störande lika. Jag tycker du ska heta. Dancing_In_The_Dust. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ta va du tycker loter fint börja inte froga om det .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ta ditt förnamn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Eftersom du är så intresserad av andras åsikter... Jag tycker du ska lämna forumet. Menar du allvar? Jaha, du e ju moderator så...I don´t give a fuck @Weener: Nä, Mitt förnamn är (jag är inte svenskt,jag heter inte arman eller nått liknande som låter bra) Redigerad 2 juli, 2005 av Mr Wise Guy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Kanske Strainer eller Jazzman? Edit: Ska byta namn till Alpha, And I don´t give a fuck om det är fult eller ej. Redigerad 2 juli, 2005 av Mr Wise Guy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kanske Strainer eller Jazzman? Edit: Ska byta namn till Alpha, And I don´t give a fuck om det är fult eller ej. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts