H.L Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Någon som har sparfilen till Ceasar's streetrace "Farewell My Love" jag kan inte göra det för någon bugg eller något:S snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Någon som har sparfilen till Ceasar's streetrace "Farewell My Love" jag kan inte göra det för någon bugg eller något:S snälla hjälp HAHAHA, Sämsta borförklaringen ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H.L Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 HAHAHA, Sämsta borförklaringen ever Allså det stämmer jag kan la inte rå för det eller kan du hjälpa eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Allså det stämmer jag kan la inte rå för det eller kan du hjälpa eller inte Om du säger vad som buggar sej kan jag försöka hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H.L Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Om du säger vad som buggar sej kan jag försöka hjälpa dig När jag ska spela uppdraget så stängs spelet av sen kommer det upp det där med skicka felrapport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 När jag ska spela uppdraget så stängs spelet av sen kommer det upp det där med skicka felrapport Precis när du går in i uppdraget?Konstig.. Då kan jag inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H.L Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Precis när du går in i uppdraget?Konstig.. Då kan jag inte hjälpa dig Ne synd då:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speltokisen Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Lol! varför är det precis när man går in där? eller det kanske är att det är för svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H.L Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Lol! varför är det precis när man går in där? eller det kanske är att det är för svårt Ja ja ja okej Det är svårt jag spinner hela tiden även om jag svänger försiktigt och sånt snälla någon som kan hjälpe försökt med det as mkt men klarara det inte snälla hjälp någon :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ja ja ja okej Det är svårt jag spinner hela tiden även om jag svänger försiktigt och sånt snälla någon som kan hjälpe försökt med det as mkt men klarara det inte snälla hjälp någon :'( Moget och ljuga då.... Ta det bara lungt och kör inte så fort du bara kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H.L Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Moget och ljuga då.... Ta det bara lungt och kör inte så fort du bara kan. Ja ja förlåt da . men t.o.m med min kompis som klarat de har försökt på min daotr:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H.L Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Eller är det någon som klarat Badlands och har savefilen utan några köpta hus och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts