Speltokisen Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 När man har klara så långt att man ska bli pilot genom att övnings flyga till ett uppdrag så på tredje gräjen när man ska lyfta och man är på väg fram till första ringen är det som bensinen tar slut bara så där man kommer liksom inte up... men på första när man bara ska lyfta så går det gör lätt... varför är det så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 När man har klara så långt att man ska bli pilot genom att övnings flyga till ett uppdrag så på tredje gräjen när man ska lyfta och man är på väg fram till första ringen är det som bensinen tar slut bara så där man kommer liksom inte up... men på första när man bara ska lyfta så går det gör lätt... varför är det så här? Kan inte alla bara sluta wajna om buggar så fort någonting inte går? Du ska fälla upp hjulen på planet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speltokisen Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Den fattade inte jag heller i början. Men jag kom på det till slut hehe kunde inte fatta vad det var för fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Den fattade inte jag heller i början. Men jag kom på det till slut hehe kunde inte fatta vad det var för fel Finns nåt som heter häng med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Svårt o fatta att man ska fälla upp hjulen? de står väll tillome har ja för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Svårt o fatta att man ska fälla upp hjulen? de står väll tillome har ja för mig Jäpp det står exakt vad du ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jäpp det står exakt vad du ska göra HAHA ok... varför e folk så jävla DUMMA då o inte fattar va dom ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 HAHA ok... varför e folk så jävla DUMMA då o inte fattar va dom ska göra? Fan vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Offtopic : Är det någon jag tycker är dum så är det du BroDD. Nästan varje gång man ser dig skriva så klankar du ner på någon medans du själv värkar vara så jävla perfekt. Han kanske inte hade sett att man skulle fälla upp hjulen för att kunna flyga högt. En del av dom där hjälp grejjerna försvinner ganska snabbt samtidigt som man är så överlycklig första gången man ska göra något t ex. flyga så man helt glömmer bort att läsa hjälp-rutorna som kommer i hörnet. Det var det jag ville få ur mig eftersom jag har stört mig på det länge, att du klankar ner på folk. Dock är jag inte arg längre, känslorna försvann i takt med att texten skrevs. Edit : Kanske skulle ha skickat honom ett PM om det eftersom att det är personligt men gjort är gjort. Redigerad 2 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Offtopic : Är det någon jag tycker är dum så är det du BroDD. Nästan varje gång man ser dig skriva så klankar du ner på någon medans du själv värkar vara så jävla perfekt. Han kanske inte hade sett att man skulle fälla upp hjulen för att kunna flyga högt. En del av dom där hjälp grejjerna försvinner ganska snabbt samtidigt som man är så överlycklig första gången man ska göra något t ex. flyga så man helt glömmer bort att läsa hjälp-rutorna som kommer i hörnet. Det var det jag ville få ur mig eftersom jag har stört mig på det länge, att du klankar ner på folk. Dock är jag inte arg längre, känslorna försvann i takt med att texten skrevs. Edit : Kanske skulle ha skickat honom ett PM om det eftersom att det är personligt men gjort är gjort. Klankar inte ner på folk.. tycker bara folk värkar va rätt dumma här.. en del... de står ju klart o tydligt va man ska göra.. o när man spelar första gången så läser man väll va man ska göra... eller? om nån känner sig "påhoppad" av mig så ber ja om ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men andvänd punkter i texten, ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 HAHA ok... varför e folk så jävla DUMMA då o inte fattar va dom ska göra? För att vi e för lata för att kolla vad det står kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Klankar inte ner på folk.. tycker bara folk värkar va rätt dumma här.. en del... de står ju klart o tydligt va man ska göra.. o när man spelar första gången så läser man väll va man ska göra... eller? om nån känner sig "påhoppad" av mig så ber ja om ursäkt Som sagt, man blir ju så överlycklig t ex när man ska flyga första gången (kommer ihåg min första flygtur på San Andreas ) så man kanske inte alls tänker på att kolla instruktionerna utan koncentrerar allt på att man snart ska flyga. Ja jag är iaf. inte arg på dig längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Som sagt, man blir ju så överlycklig t ex när man ska flyga första gången (kommer ihåg min första flygtur på San Andreas ) så man kanske inte alls tänker på att kolla instruktionerna utan koncentrerar allt på att man snart ska flyga. Ja jag är iaf. inte arg på dig längre Bra ge mig en kram nån annan som e arg på mig? ontopic nu tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Bra ge mig en kram nån annan som e arg på mig? ontopic nu tjejer * X_Simpa_X Kramar BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts