Xeo001 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Att jorden rund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 9/11 attacken orkestrerades av NSA/CIA. Jag gissade på de amerikanska oljebolagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Jag såg en dokumentär för ett bra tag sen på TV som påstod att finalen aldrig ägt rum. De visade byggnader i bakgruden som inte fanns där på riktigt och en massa andra tecken. Riktigt intressant, även om jag inte kommer ihåg alltför mycket av den längre. Saken var den att dom ville se hur "lättlurade" folket var. EDIT: Finns någon hemsida som visar samma sak Redigerad 4 juli, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Saken var den att dom ville se hur "lättlurade" folket var. EDIT: Finns någon hemsida som visar samma sak Haaha va Sköna dom är .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 En teori jag kom på innan idag..... Folk säger ju att människan är 555 och djävulen 666..... Och sen så var det ju något tjaffs om att det var 616 istället .... Ja iaf.... Så höll jag på att fixa en hemsida idag så skulle jag skriva ett nummer till IOWA och jag vet inte om det var riktnummer till hela IOWA eller hela Des moines men numret var iaf 515 , då borde ju det vara människans nummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 En teori jag kom på innan idag..... Folk säger ju att människan är 555 och djävulen 666..... Och sen så var det ju något tjaffs om att det var 616 istället .... Ja iaf.... Så höll jag på att fixa en hemsida idag så skulle jag skriva ett nummer till IOWA och jag vet inte om det var riktnummer till hela IOWA eller hela Des moines men numret var iaf 515 , då borde ju det vara människans nummer Riktnumret till borlänge e ju 0243 då borde ju de va människans nummer oxo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Klockan är en timme tidigare i London och så fortsätter det mot usa där det är dag nu. Om man skulle kunna resa runt jorden på en minut åt den riktningen från sverige till usa( över atlanten) skulle man då åka bakåt i tiden? Det var en teori jag tänkte på innan. Nu fattar jag att det inte går. För om man reser runt jorden på en minut från sevrige och över atlanten(asså det hållet ) så skulle det bara gått en minut i sverige och det hade varit samma dag som när man startade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Riktnumret till borlänge e ju 0243 då borde ju de va människans nummer oxo... Hrmph, det är faktist 0978. Tellus är faktist pizzaformad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Did Flight 77 really crash into the Pentagon? Yes... Did it? I still wonder if it did... Redigerad 4 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag tror att det kommer att komma zombies någon dag, så beware! jag har redan läst zombie survival guide boken så jag e förberedd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hrmph, det är faktist 0978. Tellus är faktist pizzaformad! Jag bor i borlänge.. tror du inte jag kan mitt eget riktnummer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag tror att det kommer att komma zombies någon dag, så beware! jag har redan läst zombie survival guide boken så jag e förberedd Haha det skulle varit coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Britney Spears är egentligen en kille med operationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag bor i borlänge.. tror du inte jag kan mitt eget riktnummer då? Jag menade att 0978 var människans nummer . GRIM: Gevalia? Alltid förbered på oväntat besök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Did Flight 77 really crash into the Pentagon? Yes... Did it? I still wonder if it did... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts