Kalan Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Att fotbolls-VM 1958 aldrig ägde rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Att hummlor bränns! Denna teori tror många på, det är irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Att humlor inte kan flyga men det vet inte humlan så den flyger ändå. Eftersom dom är så stora och har så små vingar så är det vetenskapligt bevisat att humlor kan inte flyga. Vandringssägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Att myggor bits? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Att fotbolls-VM 1958 aldrig ägde rum? Då tog Sverige silver. Förlorade mot Brasilien i finalen tror jag det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Då tog Sverige silver. Förlorade mot Brasilien i finalen tror jag det va. Jag såg en dokumentär för ett bra tag sen på TV som påstod att finalen aldrig ägt rum. De visade byggnader i bakgruden som inte fanns där på riktigt och en massa andra tecken. Riktigt intressant, även om jag inte kommer ihåg alltför mycket av den längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag såg en dokumentär för ett bra tag sen på TV som påstod att finalen aldrig ägt rum. De visade byggnader i bakgruden som inte fanns där på riktigt och en massa andra tecken. Riktigt intressant, även om jag inte kommer ihåg alltför mycket av den längre. Äh, säkert nån mega-stor-reklamskylt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag såg en dokumentär för ett bra tag sen på TV som påstod att finalen aldrig ägt rum. De visade byggnader i bakgruden som inte fanns där på riktigt och en massa andra tecken. Riktigt intressant, även om jag inte kommer ihåg alltför mycket av den längre. Den "dokumentären" var bara på skoj. Men bra var den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men, ffs, det mesta som postas här är ju myter och inte konspirationsteorier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Att bush valfuska sig till sin presidentplats. men hjälp av cia å shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Att bush valfuska sig till sin presidentplats. men hjälp av cia å shit Va de inte me hjälp av hans brorsa som e guvernör i florida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Va de inte me hjälp av hans brorsa som e guvernör i florida ? Det var väl någon stats röster som inte räknats med, och innan man insett det hade all media utnämt Bush som president och därför struntades det i att han faktiskt förlorat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det var väl någon stats röster som inte räknats med, och innan man insett det hade all media utnämt Bush som president och därför struntades det i att han faktiskt förlorat. Att courtney Love sköt SKurt Cobain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Att courtney Love sköt SKurt Cobain Det var en jävla skum teori, tror snarare hon anlitade någon att göra det. Förresten, Skurt? Redigerad 3 juli, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Skurt låter roligare än Kurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nej, det är skillnad på om man "råkar" sätter en fyra före nollan eller en nolla efter fyran. Eftersom han bara "råkade" att sätta fyran där såattsäga, det var inte med mening den kom dit, alltså sa han att den var 0 cm Jasså du menar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Att Jorden (Tellus) Inte är rund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Att Jorden (Tellus) Inte är rund? Nupp, den är brocholiformad. dah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Att Göran Persson egentligen inte är socialdemokrat, han är nazist och anarkist. Han spelar bara en socialdemokrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Att Jorden (Tellus) Inte är rund? Den ÄR ju inte rund. Den är lite plattare vid polerna än vid ekvatorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts