Jump to content

Skumma teorier

Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

Jag har under senare tid hört en hel del skumma teorier om att vissa människor inte lär vara döda, eller att vissa saker inte är som de verkar, och dylikt. T.ex att Adolf Hitler lär bo i Bohus Fästning...

Jag tänkte att vi kunde samla några av dessa skumma teorier i denna tråd, jag börjar;

Internet ska vara jävulens påfund! Varför? Jo, siffran V i det romerska alfabetet betyder 5. W, som har ett mer enkelV än bokstaven V, blir då 6. WWW=666, djävulens nummer :blink:

Come on, har i något? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Konspirationsteorier helt enkelt?

JFK dödades av Maffian och CIA.

Palme dödades på beställning av CIA.

9/11 attacken orkestrerades av NSA/CIA.

Hunter S Thompson dödades (tog livet av sig egentligen) för att han arbetade med en bok som skulle avslöja sanningen om 9/11.

HIV/AIDS konstruerades i ett labb.

Det är väl några av dom kändaste konspirationteorierna (säger inte att jag tror på någon av dom).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har även hört att i bibeln står det att nr. 666 ska man använda när man handlar.

Dessutom kodar de 3 extra långa strecken på streckkoderna för nummer 6.,

och de 3 srecken krävs för att läsaren ska kunna tyda streckkoden...

Scary... :blink:

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det var av svenska snuten ....

--------------------------------------

Att snuten skulle dödat Biggie för han had evarit på någon fest så hade snutetn kommit och avbrytit den pga en övning så när biggie åkte därifrån sköts han....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HIV/AIDS konstruerades i ett labb.

Cia, är det inte säpo eller nått?

att de skapades i ett labb? varför i helvette , omg orka . dumma människor, om det nu är så :blink:

Jag är jävligt intresserad av utomjordningar och sånt, tycker det är extremt spännande, blir dock sur när folk lägger upp jävla fejkbilder å ljuger å sånt :)

Att dom förvarar aliens på area 51 kan väll vara sant, va skulle dom annars göra där?

Vilken bok?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ops du råckade sätta dit en 0:a efter fyran

Nej, snarare råkade att klämma in en fyra före nollan :blink:

Skumma saker ni säger... Jag har tyvärr ingen skum sak att säga, men jag ska skumma igenom några skumma böcker medans jag skummar skumtomtar och letar efter skumma saker i skumma böcker som jag skummar igenom...

Öh.. Skumt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att Bill Gates är död.

Att Bill Gates är djävulens budbärare. En kodad programvara blev dekodad. man upptäckte att det stog 666 666 666 666 överallt. Den programvaran skrev Bill Gates själv i sin ungdom.

Att månlandingen aldrig ägde rum.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste nåt ganska strange för ett tag sen... :)

Var nåt i stil med att Sovjet betala USA för att kriga mot Nordvietnam. Sovjet ville testa sina vapen ute på "fältet" och förhandla lite med USA... Sen sålde dom massa vapen till Nord för "kompispris" (billigt, för annars skulle dom inte köpa dom). Dom finansiera sen USA's insatser.

Tycker det låter helt wacko, tror inte en sekund på det. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor