Stora_tomtefar Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har under senare tid hört en hel del skumma teorier om att vissa människor inte lär vara döda, eller att vissa saker inte är som de verkar, och dylikt. T.ex att Adolf Hitler lär bo i Bohus Fästning... Jag tänkte att vi kunde samla några av dessa skumma teorier i denna tråd, jag börjar; Internet ska vara jävulens påfund! Varför? Jo, siffran V i det romerska alfabetet betyder 5. W, som har ett mer enkelV än bokstaven V, blir då 6. WWW=666, djävulens nummer Come on, har i något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Att Elvis lever. Att Hitler lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Att de förvarar Aliens m.m i/på/under Area 51 Redigerad 2 juli, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Att jag har en 40 cm lång balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Att jag har en 40 cm lång balle Helt Crazy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Konspirationsteorier helt enkelt? JFK dödades av Maffian och CIA. Palme dödades på beställning av CIA. 9/11 attacken orkestrerades av NSA/CIA. Hunter S Thompson dödades (tog livet av sig egentligen) för att han arbetade med en bok som skulle avslöja sanningen om 9/11. HIV/AIDS konstruerades i ett labb. Det är väl några av dom kändaste konspirationteorierna (säger inte att jag tror på någon av dom). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Att jag har en 40 cm lång balle Ops du råckade sätta dit en 0:a efter fyran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Jag har även hört att i bibeln står det att nr. 666 ska man använda när man handlar. Dessutom kodar de 3 extra långa strecken på streckkoderna för nummer 6., och de 3 srecken krävs för att läsaren ska kunna tyda streckkoden... Scary... Redigerad 2 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Palme dödades på beställning av CIA. Nej det var av svenska snuten .... -------------------------------------- Att snuten skulle dödat Biggie för han had evarit på någon fest så hade snutetn kommit och avbrytit den pga en övning så när biggie åkte därifrån sköts han.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nej det var av svenska snuten .... What? Skrev bara en av teorierna som finns. Håller på och läser en bok om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Palme dödades på beställning av CIA. HIV/AIDS konstruerades i ett labb. Cia, är det inte säpo eller nått? att de skapades i ett labb? varför i helvette , omg orka . dumma människor, om det nu är så Jag är jävligt intresserad av utomjordningar och sånt, tycker det är extremt spännande, blir dock sur när folk lägger upp jävla fejkbilder å ljuger å sånt Att dom förvarar aliens på area 51 kan väll vara sant, va skulle dom annars göra där? Vilken bok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ops du råckade sätta dit en 0:a efter fyran Nej, snarare råkade att klämma in en fyra före nollan Skumma saker ni säger... Jag har tyvärr ingen skum sak att säga, men jag ska skumma igenom några skumma böcker medans jag skummar skumtomtar och letar efter skumma saker i skumma böcker som jag skummar igenom... Öh.. Skumt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vilken bok? Världens största konspirationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Världens största konspirationer. Har någon bok som heter "Världens största mysterier". Kanske är samma, typ... Ja, samma ¨på något skumt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Att Bill Gates är död. Att Bill Gates är djävulens budbärare. En kodad programvara blev dekodad. man upptäckte att det stog 666 666 666 666 överallt. Den programvaran skrev Bill Gates själv i sin ungdom. Att månlandingen aldrig ägde rum. Redigerad 2 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Att sverige inte är ett eget land utan att det tillhör norge nån jävel postod det. Jag slog till honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Läste nåt ganska strange för ett tag sen... Var nåt i stil med att Sovjet betala USA för att kriga mot Nordvietnam. Sovjet ville testa sina vapen ute på "fältet" och förhandla lite med USA... Sen sålde dom massa vapen till Nord för "kompispris" (billigt, för annars skulle dom inte köpa dom). Dom finansiera sen USA's insatser. Tycker det låter helt wacko, tror inte en sekund på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Att sverige inte är ett eget land utan att det tillhör norge Kan vi gå ut ur EU då? Woohoo. Redigerad 2 juli, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Michael Moore styr Amerika bakom kulisserna, Bush är bara hans marionettdocka. Bet that never crossed your mind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kan vi gå ut ur EU då? Vad är det för fel på EU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts