tha_fredde Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hej, Jga har ett Problem, Jag Kna inte ladda in nya vapen till VC ni förstår, jag har IMGtool och allt, jag tar upp gta3 Grejen i Model Mappen, SÅ ska jag deleta Uzi.DFF och liknande,Men jag kna INTE deleta, Utan det kommer upp en ruta med " File Error...Might be in use..Closing down..."..är det något program som fattas eller är jag bara dum? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ta bort skrivskydder på gta3.img. Ska det funkar tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tha_fredde Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jo Tack, Jag ska Testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tha_fredde Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nope, Det funkade inte :/ *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tha_fredde Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men Är det viktigt att man har WinRAR och WinZip.. ZIp mappar kan jag öppna, Men Är det Nödvändigt att ha WinRAR, och kostar det pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Ta bort skrivskyddet på båda gta3 filerna(gta3.img och nån till) i samma mapp. Sen får du inte ha igång VC såklart sålänge du installerar nåt. Redigerad 2 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Och glöm inte att ändra weapon.dat så att du kan skuta med den ljudämpade ingrammen med en hand thx för att du använder mina moddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tha_fredde Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jomen GRIM, inget hjälper vadfan, Har testat allt Har tatt bort skiv skydd på alla mappar och filer och liknande Blir lite frustrerad att jag inte ens kan ladda ett vapen, Och självklart har jag inte på VC samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tha_fredde Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 TJOHOO, DET FUNKADE men nu har jag en till fråga då... I weapons.dat, Vlket program krävs för att ända koderna!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 ANVÄND EDIT KNAPPEN. Sluta dubbelposta hela tiden. Annars åker du på en varning för spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 TJOHOO, DET FUNKADE men nu har jag en till fråga då... I weapons.dat, Vlket program krävs för att ända koderna!?! Använd denna o sersätt i data mappen. det kna hända att andra vapen skuter annorlunda med, för det är min egna, o den håller jag på o pillar me hela tiden... weapon.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts