Jump to content

Live 8

erik_vice88
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Tror knappast dom bryr sig. Dom har haft så jävla många år att göra något men dom gör nada. Så varför skulle dom göra något nu?

Sen är dessa "konserter" mest jippon och gratisreklam för artister.

Ta Svenskarna som ex. Vi kunde slänga flera miljoner ner till dom drabbade i Asien, men inte ett öre till oss själva. Vi har ju fan snart ingen sjukvård alls.

Och fler och fler som mår bara sämre och sämre får vänta upp mot 1år och mer för att bara få hjälp. Tro fan att dom tar sina liv istället.

Det är inget jag sagt, det är de som är meningen med grejen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför får han lira så mycket. Audioslave fick bara lira en låt ju. :D

DÅLIG STIL <_<

För att han var medlem i världens största band,THE BEATLES! ^_^ Men du...han får ju knappast lira mer än t.ex. Green Day och Robbie Williams...

Redigerad av Toki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att han var medlem i världens största band,THE BEATLES! <_< Men du...han får ju knappast lira mer än t.ex. Green Day och Robbie Williams...

Paul är ju....Paul, han är ju världens största artist. Robbie Williams och The Who var bra, stort fan av båda. Nu väntar jag på Pink Floyd, Paul McCartney och Steve Wonder :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. :wub:

Sista låten av Pink Floyd kunde jag lyssna på hur länge som helst, jag ville bara att den skulle fortsätta ;)

Samma här. Har alla skivor, inklusive solo skivor. Vet någon vem Syd Barrett är? Han var grundaren av Pink Floyd iaf. Men han blev galen så småningom. Så dem i Pink Floyd kickade han. Han har gjort två st jävligt speciella solo plattor. Som släpptes på tidigt 70-tal. För mer info,besök denna hemsida

Länk till kommentar
Dela på andra sidor