RavenE Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men det står ju att det slutar kl 01.00, det kan det väl inte göra? Pink Floyd ska ju spela 01.01....eller har jag missat ngt? Ngn snäll person kan väl skriva när SVT 1/SVT 2 visar Pink Floyd? Pappa vill så gärna se dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) *Borta* Kolla BigBear's post! Redigerad 2 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tror knappast dom bryr sig. Dom har haft så jävla många år att göra något men dom gör nada. Så varför skulle dom göra något nu? Sen är dessa "konserter" mest jippon och gratisreklam för artister. Ta Svenskarna som ex. Vi kunde slänga flera miljoner ner till dom drabbade i Asien, men inte ett öre till oss själva. Vi har ju fan snart ingen sjukvård alls. Och fler och fler som mår bara sämre och sämre får vänta upp mot 1år och mer för att bara få hjälp. Tro fan att dom tar sina liv istället. Det är inget jag sagt, det är de som är meningen med grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) *BORTA* Redigerad 2 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 *Borta* Kolla BigBear's post! Jag har gjort det, och där står det såhär: 01.01 | PINK FLOYD | LONDON Men om man kollar på http://www.tv.nu så står det att sändningen slutar kl 01.00...vilken tid ska då Pink Floyd vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men om man kollar på http://www.tv.nu så står det att sändningen slutar kl 01.00...vilken tid ska då Pink Floyd vara? Asså tiderna är väldigt konstiga. Jag skulle kolla på Audioslave 16.20 men dom spelade 18.30 så du får nog sitta framför Teven tills dom kommer för man har ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har gjort det, och där står det såhär: 01.01 | PINK FLOYD | LONDON Men om man kollar på http://www.tv.nu så står det att sändningen slutar kl 01.00...vilken tid ska då Pink Floyd vara? .jag tror pink floyd kommer senare...tyckte dom sa dom skulle förlänga programmet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Velvet Revolver spelade precis. Tyckte nån att dom var bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Asså tiderna är väldigt konstiga. Jag skulle kolla på Audioslave 16.20 men dom spelade 18.30 så du får nog sitta framför Teven tills dom kommer för man har ingen aning. Ojdå...då är det väl bara att hoppas på att dom kommer kl 01.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Paul McCartney ska typ spela som sista artist runt kl 01.42! Redigerad 2 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Paul McCartney ska typ spela som sista artist runt kl 02.00! Aha jag trodde det var Stevie Wonder. Men spelade inte Paul McCartney tillsammans med U2 ibörjan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Aha jag trodde det var Stevie Wonder. Men spelade inte Paul McCartney tillsammans med U2 ibörjan?? Jo,Paul McCartney skulle ju spela som både start artist och slut artist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jo,Paul McCartney skulle ju spela som både start artist och slut artist! Varför får han lira så mycket. Audioslave fick bara lira en låt ju. DÅLIG STIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Varför får han lira så mycket. Audioslave fick bara lira en låt ju. DÅLIG STIL För att han var medlem i världens största band,THE BEATLES! Men du...han får ju knappast lira mer än t.ex. Green Day och Robbie Williams... Redigerad 2 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 För att han var medlem i världens största band,THE BEATLES! Men du...han får ju knappast lira mer än t.ex. Green Day och Robbie Williams... Eller Duran Duran som lirade i evigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 För att han var medlem i världens största band,THE BEATLES! Men du...han får ju knappast lira mer än t.ex. Green Day och Robbie Williams... Paul är ju....Paul, han är ju världens största artist. Robbie Williams och The Who var bra, stort fan av båda. Nu väntar jag på Pink Floyd, Paul McCartney och Steve Wonder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 SÅG PRECIS MÖTLEY CRÜE SPELA HOME SWEET HOME. DEN SOM VÄNTA PÅ NÅGOT GOTT VÄNTA ALDRIG FÖR LÄNGE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Fan va bra det var asså! Och Paul var ju SKITBRA! Pink Floyd och The Who var fan så jädra bra också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Fan va bra det var asså! Och Paul var ju SKITBRA! Pink Floyd och The Who var fan så jädra bra också! Håller med. Sista låten av Pink Floyd kunde jag lyssna på hur länge som helst, jag ville bara att den skulle fortsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Håller med. Sista låten av Pink Floyd kunde jag lyssna på hur länge som helst, jag ville bara att den skulle fortsätta Samma här. Har alla skivor, inklusive solo skivor. Vet någon vem Syd Barrett är? Han var grundaren av Pink Floyd iaf. Men han blev galen så småningom. Så dem i Pink Floyd kickade han. Han har gjort två st jävligt speciella solo plattor. Som släpptes på tidigt 70-tal. För mer info,besök denna hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts