erik_vice88 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det är en konsertgala(typ) som sänds nu på tv. Jag tittar på det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Inga bra band. Enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Jag tittar. Audioslave spelar nu Redigerad 2 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Kanal? 2an, Like a stone Redigerad 2 juli, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag tittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) 2:an. Det sänds från olika ställen runt om i världen. Alltså dom "switchar" från stad till stad såsom paris, london, philadelphia etc. Detta sänds väl till ett. Redigerad 2 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Är det nåt som dom ska samla in pengar till? Nån fond eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tänker inte titta Övrigt: Direktsänd gala från London, Paris, Berlin, Rom och Philadelphia. Syftet är att belysa världens orättvisor och fattigdom. Artister är bland andra Mariah Carey, Coldplay, Dido, Elton John, Madonna, Paul McCartney, Pink Floyd, Robbie Williams, U2, REM, The Cure, Jamiroquai, Andrea Bocelli, Manu Chao, Crosby, Stills and Nash, Lauryn Hill, Duran Duran, Laura Pausini, Bon Jovi, Maroon 5, P Diddy, Stevie Wonder, Jay-Z och 50 Cent. Forts från SVT1. Fortsätter i SVT1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) www.live8live.comTittar! Längtar tills Pink Floyd ska spela. Men det blir dock mycke senare i natt runt kl 12. Någon som vet om det finns någon bra lista där det står vilka tider artisterna spelar? Redigerad 2 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det är ingen fond för att samla in pengar, det finns en lista på www.live8live.com där man ska skriva upp sig för att få världens mäktigaste män som ska inom snar framtid mötas på ett G8 möte i Skottland att förstå att fattigdom är ett stort problem så man tar bort skulderna från Afrikas länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Titta lite grann på de, men ja vet kanppt vad det är :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Någon som vet om det finns någon bra lista där det står vilka tider artisterna spelar? http://svt.se/content/1/c6/41/61/28/live8_ok.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ska se Pink Floyd senare i natt... kan knappt bärga mig, de spelar tillsammans för första gången på tjugo år... ay, ay, ay... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Är det hela natten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Är det hela natten eller? Nä. Fram till klockan ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det är ingen fond för att samla in pengar, det finns en lista på www.live8live.com där man ska skriva upp sig för att få världens mäktigaste män som ska inom snar framtid mötas på ett G8 möte i Skottland att förstå att fattigdom är ett stort problem så man tar bort skulderna från Afrikas länder. Tror knappast dom bryr sig. Dom har haft så jävla många år att göra något men dom gör nada. Så varför skulle dom göra något nu? Sen är dessa "konserter" mest jippon och gratisreklam för artister. Ta Svenskarna som ex. Vi kunde slänga flera miljoner ner till dom drabbade i Asien, men inte ett öre till oss själva. Vi har ju fan snart ingen sjukvård alls. Och fler och fler som mår bara sämre och sämre får vänta upp mot 1år och mer för att bara få hjälp. Tro fan att dom tar sina liv istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag tittar. Audioslave spelar nu I tidningen stog det att Audiosalve skulle lira 16.20 så jag stack ut och bada efter det för jag märkte inte av någon Audioslave. Sen kom jag hem klockan sju så jag missade hela skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kanye West spelar nu. Innan så spelade snoopy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Såg det nyss... Det sög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det är en konsertgala(typ) som sänds nu på tv. Jag tittar på det nu. Inte jag. Tycker det finns viktigare saker i livet... som att bygga banor i Timesplitters 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts