RPK Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hej jag undrar om nån kunde skicka sin spar fil med det updraget med libery city för min kompis lille bror toh bort det.... ni får gärna sklicka andra updrag med tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nej fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ta det i GTA3-forumet. on-topic: Har inte det på dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nästa gång du gör en tråd kan du väl i alla fall försöka att stava någorlunda bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ta det i GTA3-forumet. on-topic: Har inte det på dator Tror han menade SA, då han skrev "updraget med libery city " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 tack i förhand Tack på hur lyckas din kompis LILLEBROR göra de? ja tror du inte klarar det å vågar inte erkänna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Å du, rubriken kan fixas riktigt REJÄLT!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Uhm-- först skulle det vara mumsigt med lite bättre trådnamn, sen skulle du kunna försöka stava lite bättre. typ, sen typ... ganska bra att... hmmm... säga till vilket spel? Nu vet jag iofs att det är något gtaspel men ehm... för framtida trådar. *giggle* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts