Geten123 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag vill lira! Släng upp en server nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Iofs så är det bara en devshot version vi har gjort för att visa hur det går för oss. Så du är med och gör den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Så du är med och gör den? Jadå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ja, jag kan direkt säga att kaboom inte har nåt att göra med Gtatournament och dess utvecklingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ja, jag kan direkt säga att kaboom inte har nåt att göra med Gtatournament och dess utvecklingen. Vad vet du om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hur fan ska jag veta vilka mods personer har tvärs över jordklotet? Det är ditt problem jag sa bara att man kunde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag spelade på en min kompis server men det funkade skit... grejen krashade efter 10 minuters spel... Så jag avinstallerade men nu kan jag inte spela vanliga! När jag ska loada ett gammalt spel och har laddat klar så krashar GTA SA... Pissigt nu måste man väl ominstallera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag spelade på en min kompis server men det funkade skit... grejen krashade efter 10 minuters spel... Så jag avinstallerade men nu kan jag inte spela vanliga! När jag ska loada ett gammalt spel och har laddat klar så krashar GTA SA... Pissigt nu måste man väl ominstallera Konstigt, eftersom att GtaT filerna är seperata ifrån spelets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hmm är inte det här lite för konstigt? There are 86 Servers online. Currently 45/5316 Player-Slots are used. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hur startar jag gtat jag hittar inte saken man ska trycka på för att starta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kommer bara in på nån sjuk tysk mega buggig server... ska vänta till sa-mp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hur spawnar man bilar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunder Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hur spawnar man bilar?? Skriv: freeway = freeway pcj = Pcj bf400 = bf400 cheetah = cheetah quad = quadbike picador = picador rccam = rccam ( den ser ut som en liten tunna som man sitter i ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts