Ace Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ace och ni körde ni med moddar? Ja.. jag har nya texturer inlagda och det funkade ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ok ska vi spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vi håller på att prova nya scripter.. (Kabooms som gör dom.. inte jag ) Så det dröjer kanske lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nooooooooooooooo. fan vill en annan spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ja jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ok släng upp en server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Okej den heter GTASAJTEN. (om det inte är nå copyright eller så ) slänger upp den 21:40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Okej den heter GTASAJTEN. (om det inte är nå copyright eller så ) slänger upp den 21:40 Lägg ip sen då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 21:40 är nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hmm är den uppe nu? jag vet inte riktigt hur man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Jag startar en Gtasajts server inom kort. Har förbättrat scriptet. Lägg in den bifogade filen i DIN SA MAPP/data/script. Redigerad 2 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vad gör den? Och ska man inte ändra namn till main.scm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vet du varför jag inte kan ansluta till en server? jag trycker på dom där länkarna men och det står det där med att man ska öppna en externfil eller vad det står. Då händer det inge mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det startar aldrig. Har skrivit in ip men inget händer, sen om jag ska starta sa o lira sp så står det att gta sa.exe har stött på ett problem o blabla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ska verkligen SA startas samtidigt som klienten? Detta orsakar problem för mig. För jag kan desvärre inte tabba ur och ändra på IP:n och porten, så fort jag rör på klienten stängs SA och den av. Klienten är integrerad i SA via en DX9 hook, så ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Min grafik börjar flimra osv, är det pga det också? i går fick jag starta om, det blev bara render över heeeela sjärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Väntar till MTA eller tills denna kommer ut ur alpha-stadiet. buggigt värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ingen linux-server Antar att detta är en framstressad "jag-vill-vara-först"-modd. Men men, kan alltid vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ingen linux-server Antar att detta är en framstressad "jag-vill-vara-först"-modd. Men men, kan alltid vara kul. Iofs så är det bara en devshot version vi har gjort för att visa hur det går för oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Men vart e ipt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts