Kaboom Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Länk. Svenskt FAQ Redigerad 2 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Är det som i MTA, man får inte ha några mods installerade? Eller? Det är texturmods jag har inlagda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det verkar som att man måste ha en omoddad installation. Synd att jag inte har min GTA:SA skiva hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Laddar ner och provar. Därför jag inte moddat. Jag har väntat på det här. Eller egentligen MTA. Men jag vill mp för sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Moddar är tillåtna.. Svenskt FAQ Redigerad 2 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Moddar är tillåtna.. Svenskt FAQ Fungerar det för dig? Mitt SA startar, men när jag går in i new game, så kraschar det. Jag testade även att direkt tabba ut och trycka på connect. Men när jag gjorde det så kraschade både klienten och SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Kommer inte förbi Nvidia grejen... Kom förbi den nu, men den stängs av precis när ja ska laddningen är klar... Redigerad 2 juli, 2005 av Dompa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Längtar till nästa version kommer... då är det nog inte lika mycket buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) "GtaTournament har fullt stöd för att spela med moddar. Men i denna Devshot-Version bör du vara säker att dina vänner också har samma mod installerad som du, när dem kommer in till din server, för att andra versioner kan orsaka att spelet stängs ner." alltså så funkar det inte med moddade versioner.. Redigerad 2 juli, 2005 av Dompa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) "GtaTournament har fullt stöd för att spela med moddar. Men i denna Devshot-Version bör du vara säker att dina vänner också har samma mod installerad som du, när dem kommer in till din server, för att andra versioner kan orsaka att spelet stängs ner." alltså så funkar det inte med moddade versioner.. Anledningarna till att spelet stängs av ibland är: Att man blir kickad. Att man inte kan ansluta till servern. Att servern har stängts ner. Redigerad 2 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hur får man bilar jag har bara körtt pcj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 "GtaTournament har fullt stöd för att spela med moddar. Men i denna Devshot-Version bör du vara säker att dina vänner också har samma mod installerad som du, när dem kommer in till din server, för att andra versioner kan orsaka att spelet stängs ner." alltså så funkar det inte med moddade versioner.. Men det står ju klart och tydligt att man kan om man har samma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ska verkligen SA startas samtidigt som klienten? Detta orsakar problem för mig. För jag kan desvärre inte tabba ur och ändra på IP:n och porten, så fort jag rör på klienten stängs SA och den av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men det står ju klart och tydligt att man kan om man har samma.. Hur fan ska jag veta vilka mods personer har tvärs över jordklotet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Någon som har en server uppe ? utan modds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hur fan ska jag veta vilka mods personer har tvärs över jordklotet? Skriva det i servernamnet? Kommer säkert finnas något så att man kan skriva in sina moddar i. Iallafall, längtar tills SA-MP (http://www.sa-mp.com/) kommer ut, ser mycket bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Jag och Ace spelade nyss, det var väldigt kul. Öppnar en Gtasajts server snart (Med lösenord). Redigerad 2 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Iallafall, längtar tills SA-MP (http://www.sa-mp.com/) kommer ut, ser mycket bättre ut. "A release is expected in 2-3 months, watch the news page and our forums for updates" Orka vänta så länge Redigerad 2 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ace och ni körde ni med moddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts