berit Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Stowaway är det uppdraget när man ska köra på ett flygplan med en motorcykel jag klarade det lätt på ps2 men på pc är det ju omöjligt det går ju inte att köra i kapp planet hur klarade ni detta på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Stowaway är det uppdraget när man ska köra på ett flygplan med en motorcykel jag klarade det lätt på ps2 men på pc är det ju omöjligt det går ju inte att köra i kapp planet hur klarade ni detta på pc? Det tyckte jag också i början.. Men försök köra så långt mot mitten som möjligt direkt från början, så borde det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eindpeng Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Stowaway är det uppdraget när man ska köra på ett flygplan med en motorcykel jag klarade det lätt på ps2 men på pc är det ju omöjligt det går ju inte att köra i kapp planet hur klarade ni detta på pc? Skumt. Jag gasade och körde till höger om planet för att sedan köra på rampen. Hade aldrig några problem. Har dock hört att luta sig framåt på motorcykeln gör det lättare att klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag klarade det typ en kvart efter jag skrev detta jag väntade typ 2 minuter (2 timmar i spelet) och då blåste det upp till sandstorm och då körde planet långsammare testade fleraa gånger när det var sol och då var det helt omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Har inte direkt haft några stora problem med det... Hade mer problem med det på PS2 än PC. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts