FerkurZ Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Gjorde det förut, 130 eller 131 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 ROFLMAO Tryckte lite här och var, fick 94!!! gjorde testet på mindre än 1 min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag håller mig fortfarande till pottzorks logiska bananer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag håller mig fortfarande till pottzorks logiska bananer. Mina ologiska apelsiner då? Inget intresse av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Gjort det på Mensa istället. Fick 94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Mina ologiska apelsiner då? Inget intresse av dom? Lite smått, apelsiner har dock aldrig varit till min stora förtjusning... ...mina kvasiintelligenta meloner, dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 125... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Mina ologiska apelsiner då? Inget intresse av dom? Jofan... hur är det med dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men orka,vad fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts