Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vad är det lägsta man kan få? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det finns MASSOR och åter MASSOR av sånahär trådar redan... jag fick i alla fall 127 på ett av dem, och det har jag skrivit i alla sånahär trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har skolkat i mer än det men jag är smart(Eller säger man hoppat av skolan då?). Så det är inte omöjligt. Har faktiskt tävlat i kunskap med folk som kom in på många gymnasium och krossat dom. Men kunskap har inget med intelligens att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Var det inte du skolkade i tre månader? det är väl inte särskilt smart :/ Jo, det var jag som skolkade i 3 månader, so? det betyder inte att jag e dum, jag pallar bara inte ha så mkt läxor/långa dagar i skolan Redigerad 2 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Fick 100 Koncentreda mig inte helt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Men kunskap har inget med intelligens att göra. Aja, men jag kan ändå skryta med det. Btw, körde igenom testat på lite mindre än 10 minuter, 85. Vissa tröck jag mig bara förbi, fick "orka-denna-skitfråga-syndromet". Redigerad 2 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Orka. I en gammal tråd fick jag 130 edit- gjorde om det, fick 130 igen, gott att man inte blivit mindre logisk Redigerad 2 juli, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Fick 111 nu, men om jag skulle göra det mer seriöst skulle jag nog komma upp i minst 120. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Fick 121 för 6 månader sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 http://www.illustreradvetenskap.com/Crossl...sp?d=186&a=1007 Här kan du testa ditt IQ, om ni orkar. Det tar 40 minuter Gjorde dom första 20, tröttnade, och började klicka på måfå. Fick 90. Ska göra det lite mer seriöst imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 YEAH 102. Pyttelite över normal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Man kan inte räkna ut sin exakta IQ med ett sånt hät test. Skulle ni göra ett annat skulle det säkert visa ett annat resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 . har gjort ett antal sånna här test...har hamnat mellan 130-140 på varje... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jo, det var jag som skolkade i 3 månader, so? det betyder inte att jag e dum, jag pallar bara inte ha så mkt läxor/långa dagar i skolan Det betyder inte att du är dum. men det betyder att du inte är fullkomligt bildad. vilket kommer ge dig svårigheter med jobb i framtiden. vilket kommer ge dig en ytterst liten pensionsfond. vilket ger dig risgrynsgröt till frukost/lunch/middag/kvällsmat varje dag i resten av ditt lilla liv DET är dummt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag vet inte, det var ett tag sedan jag gjorde ett, men tror jag fick 127 eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Shit, du måste verkligen vara smart om du kan avögra en annans smarthet genom att se på vad den har skrivit Tänkte bara på det här med att han skriver o istället för och, de istället för det osv. Det var mest som ett skämt, sådär skriver man bara av lathet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Wow, 81, och då klickade jag bara, testet tog 20 sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 119 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) IQ beräknar inte hur smart man är, det är hur logiskt man kan tänka. Vilket i dagens samhälle är definitionen till "smart". 145, fick jag. Redigerad 3 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts